ΠΑΜΠΟΥΚΗΣ-ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ: Παμε για τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ

Ταφόπετρα στην εργασία των Ελλήνων ναυτικών αλλά και στην ελληνική κρουαζιέρα φαίνεται να έβαλαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ. Πολύ καλά πληροφορημένες πηγές, αποκαλύπτουν τις πραγματικές προθέσεις της σημερινής κυβέρνησης γύρω από το θέμα της στήριξης της Ελληνικής κρουαζιέρας και παράλληλα της διασφάλισης των θέσεων εργασίας των Ελλήνων ναυτικών.

Σύμφωνα με τις πηγές του [email protected] σε πρόσφατη συνάντηση που είχαν ο Υπουργός Επικρατείας Χάρης Παμπούκης με τον Υπουργό Γιάννη Διαμαντίδη, ο τελευταίος φέρεται να είπε και ο πρώτος να συμφώνησε: “Η ελληνική κρουαζιέρα είναι  τελειωμένη υπόθεση. Εμείς προχωράμε για τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια”.

Η συζήτηση διέρρευσε από συνάδελφους των δύο πολιτικών και φυσικά τώρα πλέον αναμένονται οι αντιδράσεις από την πλοιοκτήτρια εταιρία αλλά και από τους ναυτικούς.

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με όσα δήλωσε στην αποκλειστική του συνέντευξη στο [email protected] ο Αρχιπλοίαρχος και Senior General Manager της LOUIS, Βασίλειος Γκάζικας, από τους 400 ναυτικούς που απασχολούνται σήμερα στα υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοια CRISTAL και MAJESTY, ένας σημαντικός αριθμός θα απολυθεί τις προσεχείς ημέρες καθώς η εταιρία ανακοίνωσε ήδη τη πρόθεσή της να υποστείλει την ελληνική σημαία από τα δύο πλοία.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες ήδη η LOUIS υπέβαλε τα δικαιολογητικά της στο νηολόγιο της Μάλτας και είναι θέμα λίγων ημερών να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες και τα δύο πλοία να εγκαταλείψουν το ελληνικό νηολόγιο.

Όσον αφορά τα χαρακτηρισμένα ως «ευφυολογήματα» του προέδρου της Ένωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας Απόστολου Βεντούρη, ότι τάχα τα πλοία δεν μπορούν να αλλάξουν νηολόγιο διότι έχουν οφειλές προς το ΝΑΤ, ναυτιλιακοί κύκλοι υπενθυμίζουν ότι με τον ίδιο τρόπο που θα φύγουν από την ελληνική σημαία τα προαναφερόμενα πλοία, με τον ίδιο τρόπο έφυγαν και άλλα πέντε πλοία της εταιρίας από το 2006 μέχρι σήμερα.

Το γεγονός είναι ένα: Με τις κακές εκτιμήσεις των κυβερνητικών στελεχών και με τους ακόμα χειρότερους χειρισμούς τους, τρεις χιλιάδες Έλληνες ναυτικοί, κυρίως μάγειροι και θαλαμηπόλοι, καταδικάστηκαν σε ανεργία. Παράλληλα, η ελληνική κρουαζιέρα πέθανε για δεύτερη φορά μέσα σε δέκα χρόνια και οι επιπτώσεις θα είναι περισσότερο οδυνηρές από την εποχή της «πτώσης» του Ποταμιάνου.