Ο εκπρόσωπος τη ΝΕΛ Ηλίας Σταυριανός, παρουσιάστηκε σήμερα στη συνεδρίαση του συμβουλίου που πραγματοποιήθηκε στις 11 το πρωί στο υπουργείο Ναυτιλίας και απηύθυνε έκκληση προς τα μέλη του να μην προχωρήσουν σε έκπτωση της εταιρείας από τις γραμμές στις δυτικές Κυκλάδες, καθώς ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Γιάννης Αβραντίνης υπέβαλε την παραίτησή του και ότι την εταιρεία αναλαμβάνει μια ομάδα νέων επενδυτών, καθώς από τις 11 Ιουνίου του 2015 η ΝΕΛ είναι αποφασίσει την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας μέχρι του ποσού των 25.545.960 ευρώ με έκδοση μέχρι 85.153.200 νέων μετοχών της Εταιρείας.
“Μετά από ολονύχτιες συζητήσεις ο κ.Αβραντίνης προκειμένου να διευκολύνει την κατάσταση και την εξόφληση των οφειλομένων προς τους ναυτικούς και τη συνέχιση των γραμμών της εταιρείας υπέβαλε την παραίτησή του και τη ΝΕΛ αναλαμβάνει μια ομάδα νέων επενδυτών που εντός της ημέρας θα γνωστοποιήσουν τα ονόματά τους και την ιδιότητά τους ενώ αύριο το πρωί θα επιδιώξουν να έχουν συνάντηση και με τον αναπληρωτή υπουργό Ναυτιλίας Θ.Δρίτσα,” τόνισε ο εκπρόσωπος της ΝΕΛ.
Είπε επίσης ότι “γνωρίζοντας πλήρως τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες τους τελευταίες μήνες και την αποκοπή των νησιών από τη μεταξύ τους ακτοπλοϊκή σύνδεση, απευθύνει έκκληση προς το ΣΑΣ, επειδή η συγκεκριμένη εταιρεία είναι 43 χρόνια και έχει 500 εργαζόμενους επί πολλούς μήνες απλήρωτους, να δοθεί μια ευκαιρία για μερικά 24ωρα για μια αναβολή στη συζήτηση για την ερχόμενη Τρίτη ή το αργότερο Τετάρτη.
Πρόσθεσε επίσης ότι οι νέοι επενδυτές θα πληρώσουν όλες τις υποχρεώσεις προς τους εργαζομένους και κρατικούς φορείς, ενώ θα ξεκινήσει η εκτέλεση των δρομολογίων των δύο γραμμών.
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaways Αντώνης Αγαπητός, είπε ότι ήδη έχουμε φθάσει στο μέσον της καλοκαιρινής σεζόν και η εταιρεία κλήθηκε να καλύψει την πρώτη γραμμή της ΝΕΛ λόγω μηχανική βλάβης πλοίου της, με το επιβατηγό οχηματαγωγό “Αρτεμις” για 6 μήνες συνέχεια. Πρόσθεσε ότι έως σήμερα “η εταιρεία έχει συνάψει 6 συμβάσεις με ότι αυτό συνεπάγεται από πλευρά γραφειοκρατίας αλλά κυρίως της αβεβαιότητας για την εταιρία για το που θα βρίσκεται το πλοίο της αυτή τη σεζόν”.
Δήλωσε ότι η αβεβαιότητα αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί καθώς δεν υπάρχουν περιθώρια και η Hellenic ενδιαφέρεται να καλύψει τη γραμμή με πιο μακρόχρονη σύμβαση μέχρι τέλος του χρόνου και στη συνέχεια να γίνει ένα νέος διαγωνισμός. Η γνωμοδότηση του ΣΑΣ που ήταν θετική για έκπτωση της ΝΕΛ θα τεθεί υπόψιν του αναπληρωτή υπουργού Ναυτιλίας Θ.Δρίτσα, ο οποίος θα πάρει και την τελική απόφαση.
Οι γραμμές που κάλυπτε έως τώρα οι ΝΕΛ ήταν οι εξής:Σύρος-Κύθνος-Κέα-Λαύριο, Σύρος-Πάρος-Νάξος-Ιος-Σίκινος-Φολέγανδρος-Κίμωλος-Μήλος, Σύρος-Πάρος-Σέριφος-Κίμωλος-Μήλος και Σύρος-Τήνος-Ανδρος. Επίσης Σύρος-Τήνος-Ανδρος, Σύρος-Κύθνος-Κέα-Λαύριο, Σύρος-Πάρος-Νάξος-Δονούσα-Αιγιάλη-Κατάπολα-Κουφονήσι-Σχοινούσα-Ηρακλειά-Νάξος-Πάρος-Σύρος, Σύρος-Πάρος-Νάξος-Φολέγανδρος-Σίκινος-Ιος-Θηρασιά-Θήρα-Ανάφη.
dealnes.gr