ΘΕΟΦΙΛΟΣ: Κέρδισε παράταση ζωής

Θεόφιλος

Παράταση ζωής φαίνεται να κέρδισε το πλοίο ΘΕΟΦΙΛΟΣ (13.572gt /1974) της χρεοκοπημένης NEL LINES, καθώς σύμφωνα με απόφαση του Κεντρικού Λιμενάρχης Ελευσίνας, αποφασίστηκε η αναστολή του ανοιχτού πλειοδοτικού διαγωνισμού για την απομάκρυνσή του. Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα το πλοίο φαίνεται ότι κατακυρώθηκε -έναντι 380.000 ευρώ- στην «ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΤΟΥ Α.Ε. (ΑΝΕΝ).

Να θυμίσουμε, ότι το στιβαρό Γερμανικό σκαρί παροπλίστηκε στον Πειραιά το 2013, μετά από σοβαρή μηχανική βλάβη που υπέστη τον Οκτώβριο του 2012. Στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας (2014), ενω από τον Απρίλιο του 2018 είναι παροπλισμένο στη ντάνα της Ελευσίνας. Έκτοτε, είχε μπει στο στόχαστρο του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, το οποίο είχε αποφασίσει την επιτάχυνση των διαδικασιών «εκκαθάρισης» του κόλπου της Ελευσίνας από όλα τα παλαιά ή βυθισμένα πλοία που είναι επικίνδυνα για τη ναυσιπλοΐα εδώ και χρόνια.

Το ΘΕΟΦΙΛΟΣ ναυπηγήθηκε στη Γερμανία το 1975 (WerftNobiskrug, Rendsburg) για λογαριασμό της TT-LINE ως το NILS HOLGERSSON και το 1985 τέθηκε υπό τη διαχείριση της Transport Tasmania (TT-Line) με σκοπό να εξυπηρετήσει τη γραμμή Melbourne- Devonport και μετονομάστηκε σε ABEL TASMAN, ενώ το 1994 πoυλήθηκε στην Ventouris Ferries και μετονομάστηκε σε POLLUX, ενώ το 1995 πουλήθηκε στην NEL LINES και δρομολογήθηκε στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνης με το όνομα ΘΕΟΦΙΛΟΣ.

Το θρυλικό πλοίο έχει χωρητικότητα 13.572gt (3.472 dwt), μήκος 149,4 m, πλάτος 23,98 m και βύθισμα 6m. έχει ικανότητα μεταφοράς 1.300 επιβατών και 433 Ι.Χ. Φέρει 2 κύριες μηχανές Pielstick 16PC2-5V diesel συνολικής ισχύος 15.300 kw και μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 18 κόμβων.

Για να δούμε τι θα απογίνει τελικά γιατί το πλοίο είναι σε πάρα πολύ κακή κατάσταση και το κόστος μιας πιθανής επισκευής του αρκετά σημαντικό!

Αναλυτικά η απόφαση: http://hcg.gr/node/21536?fbclid=IwAR3w3q8dtYYo8AUXG0UFSqAu79gpbxTaeiZwKAiKrmTelEdA2bZnFZl6e4E

φωτο: Δημήτρης Μεντάκης

[email protected]