MARUE FERRY: “Παρέλαβε το roro RYUKYU EXPRESS 5”

Marue Ferry

Την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017, παραδόθηκε από τα ιαπωνικά ναυπηγεία Yamanishi Corp. στο Ishinomaki, το τέταρτο υπερσύγχρονο RORO της ιαπωνικής Marue Ferry (A Line), RYUKYU EXPRESS 5.

18403085_1316133738500647_1238056735513288293_n 18422223_1316133951833959_2329894857244553184_o 18358832_1316134015167286_5368594104646655872_o

To εντυπωσιακό νέο πλοίο καθελκύστηκε στις 11 Μαΐου 2017, ενώ τον Σεπτέμβριο του 2015 –στο ίδιο ναυπηγείο- είχε καθελκυστεί και το αδελφό του RYUKYU EXPRESS 3. Αξίζει να αναφερθεί, ότι καθαρά τυχαία δεν υπάρχει πλοίο με το όνομα RYUKYU EXPRESS 4.

22291371_1489575637763007_8375567602503861146_o 22290048_1489576257762945_357116394872636163_o  22221555_1486117174775520_7264554544697948475_n 22219917_1486117241442180_5908222013635131249_o

Το νέο πλοίο θα ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή Tokyo-Shibushi-Naha. Έχει χωρητικότητα 10.340gt (6.055 dwt), ολικό μήκος 169 μέτρα, πλάτος 27 μέτρα και βύθισμα 6,3 μέτρα. Μεταφέρει 100 εμπορευματοκιβώτια των 20 ποδών, 148 φορτηγά 12 μέτρων και 120 Ι.Χ., ενώ μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 19,5 κόμβων και μέγιστη 24 κόμβων.

22221708_1486117208108850_218067966538978317_n 22218310_1486117294775508_2889241886029285291_o 22290011_1489577357762835_3124030599284126803_o 22218221_1486117114775526_4365489973753883211_o

Επισημαίνεται, ότι στις 31 Αυγούστου 2017, η Marue Ferry είχε ανακοινώσει επίσημα τη διακοπή των εμπορικών δρομολογίων του πλοίου της RYUKYU EXPRESS (6.266gt/2003) στη γραμμή Naha-Kobe-Osaka. Ο λόγος ήταν η μεγάλη πτώση της ζήτησης για ακτοπλοϊκές υπηρεσίες από τους επιβάτες της γραμμής. Έτσι, από τις 11 Οκτωβρίου 2017, η ιαπωνική εταιρεία θα επικεντρωθεί καθαρά στη μεταφορά των φορτίων της γραμμής Naha-Naze-Shibushi–Osaka- Kobe, με το RORO RYUKYU EXPRESS 2 (10.758gt/2014).

22365358_1132426896890131_3950527860419417843_n

[email protected]

φωτο: Marue Ferry, Masaki Watanabe