Suzhou Shimonoseki Ferry: “Παρήγγειλε νέο RO/RO”

Suzhou Shimonoseki Ferry

Την κατασκευή νέου RORO πλοίου ανακοίνωσε η ιαπωνική Suzhou Shimonoseki Ferry, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα από τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Το νέο πλοίο θα ναυπηγηθεί από τα ιαπωνικά Kanda Shipbuilding και αναμένεται να δρομολογηθεί στη γραμμή Shimonoseki (Ιαπωνία) – Suzhou (Κίνα) στα τέλη του Ιανουαρίου 2019, αντικαθιστώντας το παρόν πλοίο, UTOPIA IV, το οποίο θα τεθεί προς πώληση.

UTOPIA_4 UTOPIA_IV UTOPIA_IV (1)

Το UTOPIA IV, ναυπηγήθηκε ως NEW AKATSUKI, το 1992 στα Hayashikane Shipbuilding για λογαριασμό της παραδοσιακής Marue Ferry και δρομολογήθηκε στη γραμμή Kagoshima-Amami Islands-Okinawa. Το 2006 παραλίγο να πουληθεί στη δική μας SAOS FERRIES, όμως η αγοροπωλησία ναυάγησε και τελικά το πλοίο παρέμεινε στην Ιαπωνία και παροπλίστηκε στην Kagoshima μέχρι τα τέλη του 2008. Το 2009, πουλήθηκε στην Suzhou Shimonoseki Ferry (Utopia Line) και έκτοτε εκτελεί τακτικά δρομολόγια στη διεθνή γραμμή μεταξύ Ιαπωνίας (Shimonoseki) –Κίνας (Shanghai).

newakatsuki newakatsuki_2 newakatsuki_3

Πρόκειται για ένα εξαιρετικό σκαρί, με γραμμές ναυτικές που μαρτυρούν ότι το συγκεκριμένο πλοίο φτιάχτηκε για να διασχίζει ωκεανούς. Μακάρι, να το δούμε στην Ελλάδα, καθώς οι διαστάσεις και οι δυνατότητες του ταιριάζουν σε αρκετές γραμμές της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Το UTOPIA IV, έχει χωρητικότητα 14.250gt (4.322 dwt), μήκος 145,61m, πλάτος 22m και βύθισμα 5,7m. Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές Pielstick συνολικής ιπποδύναμης 18.000 ίππων και μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 21 κόμβων και μέγιστη 24,18 κόμβων. Μεταφέρει 800 επιβάτες, 70 φορτηγά και 100 Ι.Χ. και 143 TEU. Διαθέτει, επίσης, διπλά τιμόνια, προπέλες μεταβλητού βήματος, πτερύγια ευσταθείας, 3 μεγάλες ράμπες φόρτωσης, καθώς και bow & stern thruster.

 

[email protected]

φωτο: Wakanatsu, Nishi Nihon Kisen & V. Tonic (marine traffic), Lappino (shipspotting.com)