Νέο φορτηγοποστάλι αναμένεται από την ιαπωνική Izu Shoto Kaihatsu στο σύμπλεγμα των νησιών Ogasawara. Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η ίδια η εταιρεία, φέτος προβλέπεται αύξηση 20% στον αριθμό των ταξιδιωτών προς τα συγκεκριμένα νησιά. Γεγονός που κατά κύριο λόγο οφείλεται στον χαρακτηρισμό της συγκεκριμένης περιοχής από την UNESCO, ως περιοχής παγκόσμιας κληρονομιάς.
Η γιαπωνέζικη εταιρεία, έχει ήδη αναγγείλει από τον Μάρτιο του 2015 την αντικατάσταση του πλοίου της στη γραμμή που θα συνδέει τα νησιά Chichijima και Hahajima που απέχoυν 1.000 χιλιόμετρα νότια-νοτιοανατολικά από την πρωτεύουσα της χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου. Το νέο πλοίο που ετοιμάζεται πυρετωδώς αυτή την περίοδο στα ναυπηγεία του Watanabe Shipbuiding Co. στο Ναγκασάκι, θα αντικαταστήσει στη γραμμή το παλαιότερο HAHAJIMA MARU (490gt/1991), το οποίο προς τα παρόν συνδέει μεταξύ τους τα απομακρυσμένα νησάκια του ιαπωνικού αρχιπελάγους.
Επειδή, η ακτοπλοϊκή σύνδεση των συγκεκριμένων νησιών, αποτελεί τη μοναδική γέφυρα της μεταξύ τους επικοινωνίας, η ιαπωνική κυβέρνηση σε συνεργασία με τη δημοτική αρχή του Τόκιο, στηρίζοντας τον νησιωτικό χαρακτήρα της χώρας, προβαίνουν από κοινού στην επιχορήγηση του 60% του κόστους κατασκευής του συγκεκριμένου πλοίου, το οποίο ανέρχεται σε 1.57 δις γεν. Ενέργεια, που σίγουρα ακούγεται πρωτοφανής για τα δικά μας δεδομένα!
Το HAHAJIMA MARU μπορεί να μεταφέρει 200 επιβάτες, είναι φιλικό προς το περιβάλλον και θα μειώσει σημαντικά το χρόνο του ταξιδιού μεταξύ των δύο νησιών, καθώς ταξιδεύει ταχύτερα -σε σχέση με τον προκάτοχο του- κατά 2 κόμβους. Παράλληλα, ο σχεδιασμός του κύτους του (split stern, βολβοειδής πλώρη) εξασφαλίζει μείωση της κατανάλωσης και πιο άνετο ταξίδι, ενώ το κομοδέσιο σχεδιάστηκε ειδικά για τη συγκεκριμένη γραμμή. Διαθέτει κατάστρωμα παρατήρησης και περιπάτου, προκειμένου οι επιβάτες της γραμμής να απολαμβάνουν τη θέα των φαλαινών που ζουν στο αρχιπέλαγος του Ryukyu, καθώς και άλλες εν πλω δραστηριότητες.
Το νεώτερο HAHAJIMA MARU καθελκύστηκε στις 29 Μαρτίου 2016 και έχει χωρητικότητα 500gt. Έχει μήκος 65 μέτρα, πλάτος 12 μέτρα και βύθισμα 3,4 μέτρα. Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές συνολικής ιπποδύναμης 2.200 ίππων και θα ταξιδεύει με υπηρεσιακή ταχύτητα 16,5 κόμβων. Επιπλέον, διαθέτει πτερύγια ευσταθείας, bow thruster και διπλά σπαστά τιμόνια. Το πανέμορφο ποστάλακι της Izu Shoto Kaihatsu αναμένεται να ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή τον ερχόμενο Ιούνιο (2016).
Στην επόμενη φωτογραφία βλέπουμε τον προκάτοχο του κατασκευής 1991 (πηγή φωτογραφίας wikipedia)
Πηγή των Φώτο: http://blog-imgs-90-origin.fc2.com/