Προς 35.000 δολ. την ημέρα ναύλωσε το χωρητικότητας 301,000-dwt πλοίο Ulysses (κατασκευής 2016), η Tsakos Energy Navigation (TEN) στην Hyundai Glovis της Νοτίου Κορέας για 40 μήνες.
Η συμφωνία, η οποία δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί, αναμένεται να περιλαμβάνει και έναν συντελεστή προσαρμογής καυσίμων.
Το νεότευκτο Ulysses παρέλαβε η Tsakos Energy Navigation (TEN) πέρσι τον Ιούλιο, έναντι του ποσού των 97 εκ. δολαρίων και αποτελεί το δεύτερο πλοίου τύπου VLCC της εταιρίας για το οποίο κλείνει συμφωνία ναύλωσης. Το πρώτο ήταν το χωρητικότητας 301,000-dwt Millenium (ναυπηγημένο το 1998), που έχει ναυλώσει για ένα χρόνο στην Oman Shipping έναντι 45.000 δολαρίων ημερησίως, με ισχύ από τον περασμένο Ιανουάριο. Επίσης, η ΤΕΝ αναμένεται να παραλάβει το “αδελφό πλοίο” του Ulysses, το Herculies 1, το τέταρτο τρίμηνο του 2016.
Στον τομέα των aframax, η νορβηγική Arne Blystad ναύλωσε για 2 χρόνια το χωρητικότητας 107,000-dwt tanker Songa Coral (ναυπηγημένο το 2005) στην Pan Ocean στην τιμή των 23.000 δολαρίων την ημέρα και αναμένεται να εισπράξει περίπου 16,6 εκ. δολάρια μέχρι τη λήξη του ναυλοσυμφώνου. Η Blystad είχε αγοράσει το εν λόγω tanker με το όνομα Al Muminah από τηνBakri Navigation τον Ιανουάριο του 2015 για 31,2 εκ. δολάρια.
Η Vitol επέκτεινε το ναυλοσύμφωνο του χωρητικότητας 108,000-dwt Totonno Bottiglieri(ναυπηγημένο το 2010). Το συγκεκριμένο aframax, που χρησιμοποιείται ως αποθήκη, θα παραμείνει ναυλωμένο στη Rizzo Bottiglieri για άλλον έναν χρόνο για 24.000 δολάρια την ημέρα, για τα ίδια περίπου χρήματα που ήταν ναυλωμένο τον πρώτο χρόνο δηλαδή.
Στον ίδιο τομέα, η ST Shipping ναύλωσε το χωρητικότητας 107,000-dwt Athinea (ναυπηγημένο το 2006) για έξι μήνες από την Astra Tankers και η Navig8 το χωρητικότητας 115,000-dwt Al Jalaa (ναυπηγημένο το 2007) για εννέα μήνες. Οι τιμές των ναύλων των παραπάνω πλοίων δεν έγιναν γνωστές.
Στον τομέα medium-range (MR), η Nanjing Petroleum εξασφάλισε το χωρητικότητας 46,000-dwt Fidelity (ναυπηγημένο το 2004) για ένα χρόνο από την Sinokor Merchant Marine στα περίπου 16.000 δολάρια την ημέρα.
Η Shell, εταιρεία-κολοσσός στον τομέα της ενέργειας, ναύλωσε το χωρητικότητας 50,000-dwtMr Pegasus (ναυπηγημένο το 2009) από την Empire Navigation of Greece για ένα χρόνο στην τιμή των 16.250 δολαρίων την ημέρα.
Τέλος, η Koch ναύλωσε το χωρητικότητας 46,000-dwt Iver Example (ναυπηγημένο το 2007) για έξι μήνες έναντι 15.000 δολαρίων την ημέρα.
Πηγή: mononews.gr