Σε στενωπό φαίνεται ότι βρίσκεται η Maersk Line που είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στο πλαίσιο αυτό έχει προαναγγέλλει δραστική μείωση του κόστους.
Έτσι, τα σχέδια περικοπής δαπανών περιλαμβάνουν την μείωση του προσωπικού της, την αναβολή των επενδύσεων σε νέα πλοία και την ακύρωση αγορών μεγαλύτερων καραβιών. Τις κινήσεις αυτές υπαγορεύει η επιβράδυνση των ρυθμών ανάπτυξης της παγκόσμιας ναυτιλιακής αγοράς.
Σε δήλωση του στο Llods List ο διευθύνων σύμβουλος της Maersk Line, θυγατρικής της AP Moller Maersk η οποία συμμετέχει στον διαγωνισμό για την αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ, σημείωσε πως «θα κάνουμε την οργάνωση πιο λιτή και απλή».
Η ναυτιλιακή, η οποία απασχολεί 23.000 υπαλλήλους παγκοσμίως σε χερσαίες θέσεις εργασίας, έχει ανακοινώσει ότι η συνεχής αυτοματοποίηση και ψηφιοποίηση θα βοηθήσει να μειωθεί το εργατικό δυναμικό της κατά τουλάχιστον 4.000 υπάλληλου έως το τέλος του 2017.
«Αυτές οι αποφάσεις δεν λαμβάνονται ελαφρά τη καρδία, αλλά είναι απαραίτητα βήματα για την εξέλιξη της βιομηχανίας μας», είπε.
Η Maersk Line ανακοίνωσε ότι δεν προτίθεται να προχωρήσει, όπως είχε προαναγγείλει, στην ναυπήγηση έξι μεγάλων πλοίων των 19.630 teu και δύο feeder 3.600 teu και θα αναβάλει την απόφασή σχετικά με τη ναυπήγηση άλλων οκτώ πλοίων 14.000 teu.
Η ναυτιλιακή πρόσθεσε ότι η μεταφορική δυναμικότητα του δικτύου γραμμών της θα μειωθεί κατά το τέταρτο τρίμηνο και κατά τη διάρκεια του 2016. Στα σχέδια της είναι να ακυρώσει επιπλέον άλλα 35 τακτικά δρομολόγια κατά το τέταρτο τρίμηνο σε συνέχεια της ήδη ανακοινωθείσας διακοπής 4 τακτικών δρομολογίων.
maritimes.gr{jcomments on}