Έρχονται τα πρώτα Car Carriers με καύσιμο LNG

Η UECC, που ανήκει στην Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK) και την Wallenius Lines από κοινού, έχει υπογράψει σύμβαση για την κατασκευή δύο Pure Car & Truck Carriers με καύσιμο LNG.

Η σύμβαση έχει υπογραφεί με την Kawasaki Heavy Industries (KHI) και τα πλοία θα κατασκευαστούν στα ναυπηγεία Nacks στο Ναντόνγκ της Κίνας Τα ναυπηγεία ανήκουν σε μια κοινοπραξία μεταξύ της KHI και της China Ocean Shipping (Group) Company . Οι παραδόσεις και των δύο πλοίων θα γίνουν το δεύτερο εξάμηνο του 2016. Τα πλοία θα έχουν 181 μέτρα μήκος και πλάτος 30 μέτρων. Και τα δύο τα πλοία θα είναι 1A super Finnish/Swedish ice class, μειώνοντας τους χρόνους ταξιδιού στην περιοχή της Βαλτικής. Περίπου 3800 κανονικού μεγέθους αυτοκίνητα θα απλώνονται σε πάνω από 10 καταστρώματα. Ένα σημαντικό μέρος του ωφέλιμου φορτίου μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τη μεταφορά βαρέων φορτίων. Η διαμόρφωση των καταστρωμάτων έχει βελτιστοποιηθεί με βάση τόσο τις ανάγκες των σημερινών φοτίων, όσο και βάση των προβλέψεων για το μελλοντικό μείγμα φορτίου.

Τα σκάφη που μπορούν να λειτουργούν με καύσιμο LNG ή βαρύ μαζούτ, παρέχουν μεγαλύτερη ευελιξία και αποτελεσματικότητα. Είναι τα πρώτα PCTC του είδους που θα είναι εφοδιασμένα με ένα σύστημα πρόωσης καυσίμου LNG, και μπορούν να ολοκληρώσουν έναν κυκλικό ταξίδι δεκατεσσάρων ημερών στη Βαλτική χρησιμοποιώντας αποκλειστικά καύσιμο LNG, συμπεριλαμβανομένων των κύριων και των βοηθητικών μηχανών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.

Το LNG αναγνωρίζεται ως η καθαρότερη και πιο φιλική προς το περιβάλλον επιλογή καυσίμου, κατάλληλο για θαλάσσιες μεταφορές. Η επιλογή του υγροποιημένου φυσικού αερίου ως καυσίμου μειώνει σημαντικά τις εκπομπές CO2 και NOx , καθώς σχεδόν εξαλείφει τις εκπομπές οξειδίου του θείου και των εκπομπών σωματιδίων. “Η εγκατάσταση LNG είναι ένα πρωτοποριακό design και θα είναι μία από τις μεγαλύτερες που μονάδες σε εμπορικό πλοίο και το μεγαλύτερο σε Car & Truck Carrier. Είμαστε υπερήφανοι για το συναρπαστικό βήμα της UECC που κινείται προς μια πιο πράσινη και πιο φιλική κατευθυνση προς το περιβάλλον”, δήλωσε ο Glenn Edvardsen, Διευθύνων Σύμβουλος της UECC .

Τα πλοία θα εφαρμόσουν και μία σειρά από άλλα στοιχεία σχεδίασης και τεχνολογίες που θα βοηθήσουν στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, εξασφαλίζοντας την ασφαλέστερη και πιο αποτελεσματική λειτουργία. Με χωρητικότητα περίπου 3800 αυτοκινήτων, θα είναι τα μεγαλύτερα πλοία τύπου PCTC που θα έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τη διέλευση από τη Βαλτική αλλά και από άλλες περιοχές που πλήττονται από τον πάγο. Ο κ. Edvardsen δήλωσε περαιτέρω , ” ώς UECC θα είμαστε σε θέση να παρέχουμε στους πελάτες μας μεταφορές στην περιοχή της Βαλτικής με απαράμιλλη απόδοση, αξιοπιστία και την καλύτερη περιβαλλοντική επίδοση”.

Τα σκάφη έχουν αναπτυχθεί από κοινού από τη UECC, τη Wallenius Marine και τη NYK technical group, μαζί με την Kawasaki Heavy Industry στην Ιαπωνία.