Η εκκίνηση των έργων για τη δυτική προβλήτα του ΟΛΠ και η θεμελίωση της προβλήτας Ι με… βυθισμένο πλοίο!
Την Πέμπτη αναμένεται να εγκριθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΠ η άδεια κατασκευής ώστε να ξεκινήσει η επένδυση των 230 εκατ. ευρώ που προγραμματίζει η κινεζική Cosco στο λιμάνι.
Πρόκειται για το κατασκευαστικό έργο της δυτικής Προβλήτας ΙΙΙ, της Προβλήτας Πετρελαιοειδών του OΛΠ και τον εκσυγχρονισμό του μηχανολογικού εξοπλισμού των Προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ. Τα έργα πρόκειται να ξεκινήσουν άμεσα καθώς οι Κινέζοι βιάζονται να αυξήσουν την ετήσια δυναμικότητα του τερματικού σταθμού (προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ) από τα 3,7 εκατ. σε 6,2 εκατ. εμπορευματοκιβώτια.
Πάντως η διοίκηση του OΛΠ φαίνεται πως έχει άλλους πονοκεφάλους οι οποίοι συνδέονται με την προβλήτα Ι που παραμένει υπό τη δική της διαχείριση.
Πρόκειται για τις καταγγελίες, που είχαν φτάσει μέχρι τη Βουλή (με ερώτηση που είχε καταθέσει προεκλογικά ο σημερινός αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας), για το κόστος των έργων στην Προβλήτα Ι.
Στο λιμάνι κυκλοφορούν και διάφορα αστεία για τον τρόπο θεμελίωσης της προβλήτας αφού είχε αξιοποιηθεί και βυθισμένο πλοίο! Μόνο που το πλοίο έχει αρχίσει να υποχωρεί υπό το βάρος της κατασκευής.
euro2day.gr