Σε νέο πλειστηριασμό, που θα γίνει στις 3 Απριλίου 2019, οδηγείται ο “βετεράνος” της ΛΑΝΕ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ (6.387gt/1976).
Να θυμίσουμε, ότι το πλοίο είχε βγει ξανά σε πλειστηριασμό στα τέλη του Φεβρουαρίου 2019, ο οποίος όμως απέβη άκαρπος. Το πλοίο είναι παροπλισμένο στην Κυνόσουρα από τον Σεπτέμβριο του 2017, μετά από σοβαρή μηχανική βλάβη που υπέστη τον Ιούνιο του ιδίου έτους. Έκτοτε καθηλώθηκε, καθώς δεν έγινε κάποια προσπάθεια για την επισκευή του λόγω απαγορευτικού κόστους. Το πλοίο εκτελούσε δρομολόγια στη γραμμή Πειραιάς-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Γύθειο-Καλαμάτα-Κίσαμος.
Σε κάθε περίπτωση, το θρυλικό δανέζικο σκαρί παραμένει παροπλισμένο εδώ και 2 χρόνια, ενώ η ηλικία και το κόστος επισκευής του αποθαρρύνουν τον οποιοδήποτε επίδοξο αγοραστή, με αποτέλεσμα να παραμένει στα αζήτητα.
Το ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ ναυπηγήθηκε στη Δανία το 1976 (Aalborg Værft) για λογαριασμό της φημισμένης Townsend Thoresen ως VIKING VISCOUNT. Μάλιστα, είναι το τελευταίο εν ζωή πλοίο της εκπληκτικής αυτής σειράς των 4 αδελφών, καθώς τα υπόλοιπα 3 έχουν ήδη διαλυθεί. Το 1989 μετονομάστηκε σε PRIDE OF WINCHESTER και δούλεψε για λογαριασμό της P&O European Ferries, ενώ το 1994 πουλήθηκε στην δική μας LANE SEA LINES.
Έχει χωρητικότητα 6.387gt (1.616 dwt), μήκος 128,7 μέτρα, πλάτος 19,81 μέτρα και βύθισμα 4,5 μέτρα. Έχει ικανότητα μεταφοράς 1.200 επιβατών και 275 Ι.Χ.. Φέρει 3 κύριες μηχανές (2xWerkspoor 8TM410 diesel και 1x Werkspoor 9TM410 diesel) συνολικής ισχύος 10.655 kw και μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 18 κόμβων.
φωτο: Δημήτρης Μεντάκης
sroussos@nautilia.gr