Σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014, στο πλοίο της Hellenic Seaways, “ΑΡΙΑΔΝΗ”, παρουσιάστηκε η νέα, ηλεκτρονική υπηρεσία της Hellenic Seaways, Smart Ticket, που δημιούργησε η εταιρεία στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης και εξέλιξης, με γνώμονα την καινοτομία και την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών του επιβατικού κοινού.
Το Smart Ticket είναι μια ηλεκτρονική εφαρμογή που δίνει την δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους, απ’ όπου κι αν βρίσκονται, οποιαδήποτε στιγμή να αγοράσουν το εισιτήριό τους. Μεταξύ άλλων, μπορούν να ενημερωθούν για τις οικονομικές προσφορές της εταιρείας, και την διαθεσιμότητα θέσεων. Η διαδικασία ολοκληρώνεται με την λήψη ενός επιβεβαιωτικού e-mail, ενός QR Code με όλες τις πληροφορίες κράτησης καθώς και το αντίστοιχου εισιτηρίου σε ηλεκτρονική μορφή.
Οι χρήστες μπορούν να αξιοποιούν όλα τα οφέλη του Smart Ticket, είτε μέσω του smartphone application της Hellenic Seaways ή από το σύστημα online booking στην ιστοσελίδα της εταιρείας (www.hellenicseaways.gr).
Κατά την παρουσίαση του Smart Ticket, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaways, κος Α. Αγαπητός, επεσήμανε πως “οι στόχοι που μας ώθησαν στην σύλληψη αλλά και πραγματοποίηση αυτού του πρωτοποριακού εγχειρήματος είναι η άριστη εξυπηρέτηση των επιβατών, η αμεσότητα και ταχύτητα, η εξάλειψη της “γραφειοκρατίας” στη διαδικασία κράτησης εισιτηρίων με παράλληλη ενίσχυση του online booking συστήματος της εταιρείας, ενώ την ίδια στιγμή μειώνεται σημαντικά η χρήση χαρτιού, συνεπώς και του οικολογικού αποτυπώματος της εταιρείας”.
Επιπλέον, ο κος Αγαπητός αναφέρθηκε στη φετινή δυναμική παρουσία της Hellenic Seaways στο Αιγαίο με νέα δρομολόγια για Ηρακλειά και Σχοινούσα, με το Flyingcat 4 από Ραφήνα και για τη νέα γραμμή του Flyingcat 3 που θα ξεκινά από Πειραιά από τις 4 Ιουλίου 2014, για Σίφνο, Κίμωλο, Μήλο και Φολέγανδρο καθώς και το δρομολόγιο για Κουφονήσι και Αμοργό που συνεχίζεται από πέρσι.
Η Hellenic Seaways παραμένει αφοσιωμένη στην διαρκή δέσμευσή της για καινοτόμες, άρτιες και ποιοτικές υπηρεσίες που στόχο έχουν την άριστη εξυπηρέτηση του επιβατών και την βέλτιστη συνολική εμπειρία ταξιδίου, με γνώμονα τον εκσυγχρονισμό και την ανταπόκριση στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες ενός απαιτητικού κοινού.
Το nautilia.gr ήταν εκεί . Τις επόμενες μέρες θα ακολουθήσει βίντεο με ολόκληρη τη συνέντευξη τύπου αποκλειστικά και μόνο από το nautilia.gr.