SUPERFERRY: “Τελέστηκε χθες ο αγιασμός του στη Ραφήνα”

Σε κλίμα έντονης συναισθηματικής φόρτισης τελέστηκε χθες στη Ραφήνα ο αγιασμός του νέου πλοίου της ανδριώτικης Golden Star Ferries. Στην τελετή χοροστάτησε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Σύρου κ. Δωρόθεος, ενώ στην εκδήλωση παραβρέθηκαν πλήθος επισήμων, φίλων, δημοσιογράφων και συνεργατών της εταιρείας.

Μεταξύ αυτών παρέστησαν οι βουλευτές Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης και Ανδρέας Λοβέρδος, ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος Αντιναύαρχος ΛΣ Αθανάσιος Αθανασόπουλος, ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης (π. Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΟΛΠ), ο Περιφερειάρχης Ν. Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος, ο Δήμαρχος Άνδρου κ. Θεοδόσης Σουσούδης, οι Λιμενάρχες Ραφήνας και Άνδρου, εκπρόσωποι ακτοπλοϊκών εταιρειών, ταξιδιωτικοί πράκτορες κ.α.

Υπενθυμίζεται ότι το SUPERFERRY αγοράστηκε από την Ιαπωνία (Sado Kisen) το Μάρτιο του 2015 και παραδόθηκε στην ελληνική πλοιοκτήτρια εταιρεία στις αρχές Μαΐου του ιδίου έτους. Από τον περσινό Ιούνιο κατέπλευσε στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος, όπου μετασκευάστηκε εκτενώς σε ένα υπερπολυτελές ημερόπλοιο.

Στη διάρκεια της εκδήλωσης το λόγο έλαβαν οι πλοιοκτήτες (αδελφοί Στεφάνου), οι οποίοι μίλησαν εμφανώς συγκινημένοι για την αγορά, τη μετασκευή του πλοίου, καθώς και για τη σημασία της επένδυσης τους στην ελληνική οικονομία. Μάλιστα, προχώρησαν και στη βράβευση όλων των συνεργατών τους που συμμετείχαν στις εργασίες μετασκευής του πλοίου τους.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι τo νέο τόλμημα των αδελφών Στεφάνου, πραγματοποιήθηκε σε μια δύσκολη οικονομικά περίοδο για τη χώρα μας, δίνοντας σημαντικές ανάσες στη χειμαζόμενη  ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος. Άλλωστε αυτός ήταν και ο στόχος της εταιρείας, όπως υπογράμμισε και ο ίδιος ο κ. Γ. Στεφάνου, καθώς επιθυμούσε τα χρήματα της μετασκευής του πλοίου να δοθούν στην Ελλάδα και όχι στην Κίνα ή την Τουρκία. Πρωτοβουλία που αξίζει πολλά συγχαρητήρια και που ελπίζουμε να βρει και άλλους μιμητές.

Το νέο απόκτημα της Golden Star Ferries ναυπηγήθηκε το 1995 από τα Kanda Shipbuilding στην Ιαπωνία (yard number 360) και έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά: Χωρητικότητα 9.504 grt, μήκος 120,50 μέτρα, πλάτος 19,90 μέτρα και βύθισμα 5,27 μέτρα. Διαθέτει 8 καταστρώματα και έχει δυνατότητα μεταφοράς 1.800 επιβατών και 300 Ι.Χ.. Εξοπλίζεται με δυο κύριες μηχανές Niigata/Pielstick 9PC2-6L400 συνολικής ιπποδύναμης 13.500 B.H.P. και μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων (max trial speed στην Ιαπωνία 22,24 κόμβοι).

Είναι πλήρως κλιματιζόμενο, διαθέτει καμπίνες για ΑμεΑ και κατοικίδια, Καφετέρια GOLDEN CAFE, Παιδότοπο, αριθμημένες θέσεις αεροπορικού τύπου, καταστήματα, Open Deck Bar για καπνίζοντες, ανελκυστήρα /κυλιόμενες σκάλες, αναρρωτήριο /Cardio Express System, δορυφορική τηλεόραση σε όλους τους χώρους του πλοίου, internet Wifi σε όλους τους χώρους του πλοίου, ειδικούς χώρους φύλαξης κατοικιδίων και πτερύγια ευσταθείας.

Το SUPERFERRY, αναμένεται να ξεκινήσει τακτικά απογευματινά δρομολόγια στη γραμμή Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος – Νάξος – Πάρος στις 11 Ιουλίου και αναμφίβολα θα ανεβάσει σημαντικά τον πήχη στα ακτοπλοϊκά ταξίδια των νησιών που θα εξυπηρετήσει.

Ας είναι καλορίζικο, καλοτάξιδο και να έχει πάντα καλές θάλασσες στην πλώρη του….

2016-06-29-1387 20160629_201741 (Custom) 9788978974 4366464

[email protected]