Στην αγορά ενός ακόμη ταχύπλοου σκάφους φέρεται να έχει προχωρήσει η δυναμικά αναπτυσσόμενη Seajets του κ. Μάριου Ηλιόπουλου, ανεβάζοντας έτσι τον αριθμό του στόλου της σε 16 ταχύπλοα.
Το νέο της απόκτημα της Seajets, είναι το OCEAN FLOWER 2 (4.113gt/1996) της Bridgemans Trinidad LP, το οποίο αγοράστηκε το 2017 με σκοπό να δρομολογηθεί στη γραμμή Trinidad – Tobago. Δυστυχώς, όμως, τα σχέδια δεν προχώρησαν και το πλοίο παρέμεινε δεμένο στο ναυπηγείο Damen στο Willemstad (Curaçao) μέχρι πρόσφατα.
Ναυπηγήθηκε στα φημισμένα Incat της Αυστραλίας το 1996 (yard number 040) για λογαριασμό της American Fast Ferries Ltd με έδρα τις Μπαχάμες. Εν συνεχεία ναυλώθηκε στη σουηδική Stena Line, μετονομάστηκε σε HSC STENA LYNX III και δρομολογήθηκε στις γραμμές Dover-Calais και Newhaven – Dieppe. Το 1998 δούλεψε για λογαριασμό της P&O Stena Line με το όνομα P&O STENA ELITE, ενώ το 2004 πουλήθηκε στην Stena Ropax Ltd και μετονομάστηκε ξανά σε STENA LYNX III. Από το 2004 μέχρι και τον Ιούλιο του 2011 εξυπηρέτησε διαδοχικά τις γραμμές Fishguard – Rosslare και Holyhead – Dun Laoghaire.
Το 2011, πουλήθηκε στην νοτιο-κορεατική Dae A Express Shipping Co Ltd και μετονομάστηκε σε SUNFLOWER 2, ενώ το 2012 μετονομάστηκε σε ORANGE 1. Τον Αύγουστο του 2016 πουλήθηκε στην JANGHEUNG FERRY CO LTD, μετονομάστηκε σε OCEAN FLOWER 2 και δρομολογήθηκε -από τον Δεκέμβριο του 2016- στη γραμμή Busan – Tsushima. Το 2017 πουλήθηκε στην Bridgemans Trinidad LP, η οποία όμως έχασε έναν διαγωνισμό για την δρομολόγηση του στη γραμμή Trinidad – Tobago, με αποτέλεσμα το πλοίο να παραμείνει σε αδράνεια και να τεθεί προς πώληση έναντι 2,5 εκατ. δολαρίων.
Ωστόσο, το πλοίο είχε ολοκληρώσει εργασίες δεξαμενισμού και είχε κάνει πλήρη ανακατασκευή των 2 κύριων μηχανών του. Έμεναν μόνο κάποιες εργασίες στις άλλες 2 μηχανές του.
Το OCEAN FLOWER 2 έχει χωρητικότητα 4.113gt (310 dwt), μήκος 81,29 μέτρα, πλάτος 26,46 μέτρα και βύθισμα 3,14 μέτρα. Μεταφέρει 670 επιβάτες και 150 Ι.Χ.. Εξοπλίζεται με τέσσερις 16-cyl, Ruston συνολικής ισχύος 16.200 kw και μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 32 κόμβων (35 κόμβοι max). Το πλοίο ανήκει στη κλάση του RINA.
φωτο: Marine Traffic, Cees Bustraan, lappino (shipspotting.com)
sroussos@nautilia.gr