SEAJETS: Αγόρασε το HSC CAPRICORN

Την αγορά του HSC CAPRICORN (11.374gt/1999) επιβεβαίωσε η Seajets, το οποίο αναμένεται να καταπλεύσει στον Πειραιά στις 19 Ιουνίου 2019.

Πρόκειται για το αδελφό του TERA JET (11.374gt/1999), το οποίο από το 2015 βρισκόταν παροπλισμένο στο ναυπηγείο NAUTA LAMJANA της Κροατίας, με την προοπτική να μετασκευαζόταν σε mega-superyacht.

2755039

Το μεγάλο ταχύπλοο, ναυπηγήθηκε στην Ιταλία (Fincantieri) το 1999 για λογαριασμό της ιταλικής TIRRENIA και αποτέλεσε ένα από τα 4 υπερταχύπλοα σκάφη της σειράς Jupiter MDV 3000, που αποτελούσαν την αιχμή του δόρατος της ιταλικής εταιρείας.

Το Μάιο του 1999 δρομολογήθηκε στη γραμμή Genoa – Porto Torres – Olbia και εν συνεχεία εξυπηρέτησε τις γραμμές Civitavecchia – Olbia (2002), Fiumicino – Golfo Aranci / Arbatax (2004) και Fiumicino – Golfo Aranci (2005). Τον Αύγουστο του 2006 ναυλώθηκε –για ένα μήνα- στην Siremar για δρομολόγια στη γραμμή Naples – Lipari – Milazzo. Τον Ιούλιο 2011, η ιταλική εταιρεία το πούλησε για σκραπ στην Τουρκία (Karina Shipping Ltd) και ρυμουλκήθηκε στην παραλία της Αλιάγα. Εκεί παρέμεινε μέχρι το Νοέμβριο, όπου τελικά αγοράστηκε από την αμερικάνικη Avid Ltd με την προοπτική να μετασκευαστεί σε πολυτελές yacht.

Για το σκοπό αυτό το πλοίο μεταφέρθηκε στο Zadar της Κροατίας και συγκεκριμένα στα ναυπηγεία NAUTA LAMJANA. Εκεί παρέμεινε παροπλισμένο μέχρι το 2014, οπότε και τελικά μεταφέρθηκε στα ναυπηγεία Viktor Lenac στη Ριέκα για δεξαμενισμό. Έκτοτε, το εντυπωσιακό ταχύπλοο μεταφέρθηκε πίσω στο Ζαντάρ όπου ξεκίνησε η μετασκευή αλλά τελικά εγκαταλείφθηκε χωρίς τελικά να υλοποιηθούν ποτέ τα σχέδια για τα οποία προοριζόταν.

2678084

Το HSC CAPRICORN ενδέχεται να αποτελέσει μια πολύ καλή προσθήκη στον στόλο της Seajets, αναλόγως της κατάστασής του, ενώ δεν αποκλείεται να το δούμε να δραστηριοποιείται ακόμη και στην ελληνική ακτοπλοΐα. Ίδωμεν…

Το HSC CAPRICORN ναυπηγήθηκε στην Ιταλία (Fincantieri) το 1999. Έχει χωρητικότητα 11.374gt (1.200 dwt), μήκος 145,6 μέτρα, πλάτος 22 μέτρα και βύθισμα 3,9 μέτρα. Μεταφέρει 1.800 επιβάτες και 460 Ι.Χ.. Εξοπλίζεται με ένα πανίσχυρο μηχανικό σύνολο που αποτελείται από 4 MTU 20V1163 diesel (26.000 kw) και 2 General Electric/Fiat LM 2500 gasturbines (42.000 kw), συνολικής ισχύος 68.000 kw και μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 40 κόμβων.

Καλορίζικο και καλώς να μας έρθει.

Φωτο: Jedleseer (shipspotting.com), Brodovi (Shipspotting.com)

sroussos@nautilia.gr