RIGEL III: Στη μεγάλη δεξαμενή Περάματος για συντήρηση

RIGEL III

Στις 22 Φεβρουαρίου 2018 -διαδέχθηκε το RoPax ΑΣΤΕΡΙΩΝ (26.500gt/2007) της ANEK LINES- στη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος το νέο απόκτημα της παραδοσιακής Ventouris Ferries, RIGEL III (16.405gt/1979), το οποίο εκτελεί την ετήσια ακινησία του. Πρόκειται για τον πρώτο δεξαμενισμό του πλοίου με τα νέα του σινιάλα, ενώ παράλληλα είναι και ο πρώτος που πραγματοποιείται στην Ελλάδα –για λογαριασμό της Ventouris Ferries- μετά από πάρα πολλά χρόνια.

28535399_10212843741302560_1301508863_n 28449554_10212843835464914_84215321_n 28460774_10212843902786597_826471923_o 28461481_10212843996948951_1874858940_o

Το εντυπωσιακό φιλανδέζικο σκαρί, αν και καθυστέρησε να ανέβει στη δεξαμενή, αναμένεται να παραμείνει εκεί μέχρι σήμερα 26 Φεβρουαρίου, ενώ μετά το πέρας των προγραμματισμένων εργασιών θα επιστρέψει στη γραμμή Μπάρι – Δυρράχιο.

28548360_10212844030469789_1706711891_o 28461722_10212843959308010_711154884_o 28500102_10212844086391187_1883209010_o 28547719_10212843922827098_218465859_o

Υπενθυμίζεται, ότι το όμορφο πλοίο αγοράστηκε από τη Ventouris Ferries τον Ιανουάριο του 2017, ενώ ξεκίνησε τακτικά δρομολόγια στην εν λόγω γραμμή στις 25 Μαρτίου 2017. Μαζί με το επίσης εντυπωσιακό ομόσταυλο RIGEL II (23.842gt/1980), αποτελούν το καλύτερο δίδυμο για την εξυπηρέτηση της γραμμής και αναμφίβολα έχουν συντελέσει στη συνολική αναβάθμισή της.

28554637_10212844024349636_55834040_o

Το επιβλητικό –για το μέγεθός του- RIGEL III, ναυπηγήθηκε το 1979 –ως TURELLA– στα φιλανδέζικα Oy Wartsila Ab (yard number 1242) για λογαριασμό της φημισμένης Viking Line. Είναι χωρητικότητας 16.405gt (3.700 dwt) και έχει μήκος 136,1 μέτρα, πλάτος 24,4 μέτρα και βύθισμα 5,40 μέτρα. Μεταφέρει 1.800 επιβάτες (862 κρεβάτια) και 425 Ι.Χ.. Εξοπλίζεται με 4 κύριες μηχανές Wärtsilä-Pielstick 12PC2-2V diesel συνολικής ισχύος 17.650 KW και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 21,5 κόμβων.

 

[email protected]

φωτο: Δημήτρης Μεντάκης