Στις 22 Φεβρουαρίου 2018 -διαδέχθηκε το RoPax ΑΣΤΕΡΙΩΝ (26.500gt/2007) της ANEK LINES- στη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος το νέο απόκτημα της παραδοσιακής Ventouris Ferries, RIGEL III (16.405gt/1979), το οποίο εκτελεί την ετήσια ακινησία του. Πρόκειται για τον πρώτο δεξαμενισμό του πλοίου με τα νέα του σινιάλα, ενώ παράλληλα είναι και ο πρώτος που πραγματοποιείται στην Ελλάδα –για λογαριασμό της Ventouris Ferries- μετά από πάρα πολλά χρόνια.
Το εντυπωσιακό φιλανδέζικο σκαρί, αν και καθυστέρησε να ανέβει στη δεξαμενή, αναμένεται να παραμείνει εκεί μέχρι σήμερα 26 Φεβρουαρίου, ενώ μετά το πέρας των προγραμματισμένων εργασιών θα επιστρέψει στη γραμμή Μπάρι – Δυρράχιο.
Υπενθυμίζεται, ότι το όμορφο πλοίο αγοράστηκε από τη Ventouris Ferries τον Ιανουάριο του 2017, ενώ ξεκίνησε τακτικά δρομολόγια στην εν λόγω γραμμή στις 25 Μαρτίου 2017. Μαζί με το επίσης εντυπωσιακό ομόσταυλο RIGEL II (23.842gt/1980), αποτελούν το καλύτερο δίδυμο για την εξυπηρέτηση της γραμμής και αναμφίβολα έχουν συντελέσει στη συνολική αναβάθμισή της.
Το επιβλητικό –για το μέγεθός του- RIGEL III, ναυπηγήθηκε το 1979 –ως TURELLA– στα φιλανδέζικα Oy Wartsila Ab (yard number 1242) για λογαριασμό της φημισμένης Viking Line. Είναι χωρητικότητας 16.405gt (3.700 dwt) και έχει μήκος 136,1 μέτρα, πλάτος 24,4 μέτρα και βύθισμα 5,40 μέτρα. Μεταφέρει 1.800 επιβάτες (862 κρεβάτια) και 425 Ι.Χ.. Εξοπλίζεται με 4 κύριες μηχανές Wärtsilä-Pielstick 12PC2-2V diesel συνολικής ισχύος 17.650 KW και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 21,5 κόμβων.
φωτο: Δημήτρης Μεντάκης