Το συγκριτικό πλεονέκτημα στην ακτοπλοΐα θα έχει όποιος δεν χρωστά και συνάμα έχει προνοήσει να βάλει ειδικό εξοπλισμό στα πλοία ενόψει του νέου κανονισμού που θα ισχύσει από την 1-1-2020
Τον περασμένο Οκτώβριο στελέχη του Ομίλου Γκριμάλντι έστειλαν το μήνυμα προς τον ανταγωνισμό: «Η επόμενη χρονιά είναι κομβικής σημασίας. Το συγκριτικό πλεονέκτημα στην ακτοπλοΐα θα έχει όποιος δεν χρωστάει και συνάμα έχει προνοήσει να βάλει scrubbers στα πλοία εν όψει του νέου κανονισμού που θα ισχύσει από την 1η-1-2020 για μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από εκπομπές αερίων των πλοίων.
– Όσοι δεν έβαλαν scrubbers που είναι κάτι σαν καταλύτες σε ελεύθερη μετάφραση, θα πρέπει να χρησιμοποιούν για τα πλοία τους το νέο αποθειωμένο καύσιμο που θα κοστίζει ακριβότερα από το πετρέλαιο που συνεχίσουν να καταναλώνουν τα πλοία με scrubbers.
– Σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς η Attica θα έχει μια επιπλέον επιβάρυνση 45 εκατομμυρίων ευρώ και η ΑΝΕΚ 20 εκατομμυρίων που θα δυσκολέψει ακόμη περισσότερο θέση τους αφού δεν έχουν βάλει scrubbers στα πλοία τους».
Οι Μινωικές Γραμμές ήταν η πρώτη εταιρεία που τοποθέτησε scrubbers σε τρία πλοία της τα H/S/F Knossos Palace, H/S/F Festos Palace, H/S/F Mykonos Palace, το πρώτο 6μηνο του 2019.
newmoney.gr