MED STAR: “Ναύλωση στη Blue Star Ferries!”

med star

Στη Blue Star Ferries ναυλώθηκε τελικά το Ro/Pax MED STAR, το οποίο τον περασμένο Δεκέμβριο αγοράστηκε από την κυπριακών συμφερόντων MEDFERRY SHIPPING CO – με συμμετοχή του κεφαλλονίτη εφοπλιστή κ. Γεράσιμου Στρίντζη – έναντι 2. εκατ. δολαρίων.

Τότε η εξέλιξη αυτή είχε θέσει σε κατάσταση συναγερμού τα επιτελεία των ακτοπλοϊκών εταιρειών, καθώς σηματοδοτούσε πιθανή επιστροφή του εμπειρότατου εφοπλιστή στην ελληνική ακτοπλοΐα. Ενός προσώπου που στο παρελθόν έχει αποδείξει στην πράξη ότι κάνει κινήσεις που κατά κανόνα στέφονται με επιτυχία. Στην πορεία, όμως, ο “ευπατρίδης” εφοπλιστής αποχώρησε από το σχήμα.

Μάλιστα, σε προηγούμενο άρθρο μας, είχαμε επισημάνει ότι οι δυνατότητες και η χωρητικότητα του συγκεκριμένου πλοίου, πιθανότατα να το οδηγούσαν στα Δωδεκάνησα, απέναντι στην κραταιά Βlue Star Ferries που μέχρι σήμερα κυριαρχεί απόλυτα στην περιοχή.  Εξέλιξη, που αναμφίβολα θα ασκούσε σημαντικές πιέσεις στη μεγάλη εταιρεία και τα “κεκτημένα” της.

Τελικά, ο χρόνος δικαίωσε την πρόβλεψή μας και σήμερα το ιδιόμορφο πλοίο αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθεί ως έξτρα ενίσχυση της μεγάλης μπλε εταιρείας στα Δωδεκάνησα.

Το 38χρονο πλοίο, ανήκε στην μεξικανική Baja Ferries και ταξίδευε στη γραμμή La Paz – Mazatlan. Στον Πειραιά κατέπλευσε στις 25 Φεβρουαρίου 2017, με πλοίαρχο τον κ. Ισίδωρο Μαμίδη και σημαία Κύπρου. Σήμερα, βρίσκεται δεμένο στο Νέο Μόλο Δραπετσώνας, όπου γίνονται οι απαραίτητες επισκευές και εργασίες που θα το προσαρμόσουν στα νέα του καθήκοντα.

Ναυπηγήθηκε το 1978 στα Hyundai Shipbuilders & Heavy Industries στο Ulsan, της Ν. Κορέας. Έχει χωρητικότητα 16.776gt (6.455 dwt), μήκος 152 μέτρα, πλάτος 23,5 μέτρα και βύθισμα 7,27 μέτρα. Μπορεί να μεταφέρει 220 επιβάτες και διαθέτει γκαράζ με 1.650 γραμμικά μέτρα φόρτωσης. Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές Pielstick 12PC2-5V-400 V συνολικής ισχύος 11.475 kw και μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 17 κόμβων.

Καλοτάξιδο και καλές θάλασσες!

sroussos@nautilia.gr

φωτο: Αχιλλέας Τζάθας (shipspotting.com)BAJA