Έπεσε η αυλαία για το HORIZON (γιαπωνέζικο IONIS) που πέρασε σχετικά απαρατήρητο από την Ελληνική ακτοπλοΐα. Τα τελευταία 2 χρόνια, ήταν παροπλισμένο στο λιμάνι της Χάιφα, καθώς δεν αξιοποιήθηκε σε κάποια γραμμή, ίσως επειδή αγοράστηκε για να έχει κάποιο πιο στατικό ρόλο.
Τελικά, την περασμένη Τετάρτη μεταφέρθηκε στην Αλιάγα (Τουρκία) προκειμένου να διαλυθεί, στενεύοντας έτσι σιγά – σιγά των κύκλο των ιαπωνικών πλοίων που ήρθαν και μετασκευάστηκαν στην Ελλάδα.
To ιδιόμορφο γιαπωνέζικο σκαρί ναυπηγήθηκε το 1971 στην Ιαπωνία (Koyo Dockyard) για λογαριασμό της Osaka Kochi Tokyu Ferry και ονομάστηκε FERRY NANIWA. Δρομολογήθηκε στη γραμμή Osaka – Kochi και αντικαταστάθηκε από το NEW TOSA (μετέπειτα ΔΙΑΓΟΡΑΣ) το 1990. Εκείνη τη χρονιά, πουλήθηκε στην Greenseas Shipping Co (συμφερόντων Παναμά) και μετονομάστηκε σε VIGNESSWARA. Το 1995 πουλήθηκε στην Sunbeam Navigation και το είδαμε στο Πέραμα ως DIGNITY, ενώ το 1996 το διαχειρίστηκε η European Seaways στη γραμμή Μπρίντιζι-Ηγουμενίτσα-Τσεσμέ. Το 1998 ναυλώθηκε στην General National Co της Λιβύης για τη γραμμή Libya-Valleta, ενώ την ίδια χρονιά πουλήθηκε στην Roussan Shipping Ltd (συμφερόντων Παναμά) και μετονομάστηκε σε IGNIS. Το 1999 πουλήθηκε στην Ionisus Maritime Co. Ltd, μετονομάστηκε σε ΙΟΝΙΣ και δούλεψε για λογαριασμό της European Seaways στη γραμμή Μπρίντιζι-Κέρκυρα- Ηγουμενίτσα.
Το 2001 ναυλώθηκε στην Ventouris Ferries για τη γραμμή Μπάρι-Δυρράχιο, ενώ τον Αύγουστο του 2013 έκανε σύντομο πέρασμα από τη γραμμή Μπάρι – Κέρκυρα – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος για λογαριασμό της European Seaways. Την περίοδο Απρίλιος-Ιούνιος 2014 μετονομάστηκε σε HORIZON και ναυλώθηκε στην ιταλική Traghetti Della Isole και δρομολογήθηκε στη γραμμή Trapani – Pantelleria, ενώ τον Σεπτέμβριο του 2015 πουλήθηκε στην τουρκικών συμφερόντων Pelican Denizcilik San Tic, Ltd και μεταφέρθηκε στο λιμάνι της Χάιφα, όπου παροπλίστηκε μέχρι το 2019 που πουλήθηκε για παλιοσίδερα.
Το ΙΟΝΙΣ είχε χωρητικότητα 7.707gt (1.421 dwt), μήκος 120,81 μέτρα, πλάτος 20,45 μέτρα και βύθισμα 5,8 μέτρα. Μπορούσε να μεταφέρει 800 επιβάτες και 200 Ι.Χ. (530 γραμ. μέτρα). Εξοπλιζόταν με τέσσερις κύριες μηχανές Niigata 6MG31EZ diesel συνολικής ιπποδύναμης 8.000 b.h.p. και μπορούσε να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 17,5 κόμβων.
Φωτο: Selim San, Marine Traffic