“FAST FERRIES ANDROS: “Ναυλώνεται στην Blue Star Ferries”

fast ferries

Στη ναύλωση (time charter) του FAST FERRIES ANDROS (7.786gt/1989) της FAST FERRIES φαίνεται ότι προχώρα σύντομα η BLUE STAR FERRIES.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του nautilia.gr, η επισκευή του λαβωμένου BLUE STAR PATMOS (18.498gt/2012), το οποίο προσάραξε στην Ίο τα ξημερώματα της 30ης Αυγούστου 2017, εκτιμήθηκε ότι θα το κρατήσει για αρκετό χρονικό διάστημα μακριά από τα δρομολόγια του, με αποτέλεσμα η “μπλε” εταιρεία να αναζητήσει πλοίο στην αγορά που θα την καλύψει στη γραμμή Πειραιάς-Σύρος-Τήνος-Μύκονος για τους επόμενους μήνες.

Επισημαίνεται, ότι αρχικά η BLUE STAR FERRIES είχε προβεί σε άτυπη συμφωνία με την GOLDEN STAR FERRIES, προκειμένου το πλοίο της SUPERFERRY (9.508gt/1995) να μεταφέρει τους επιβάτες που θα ταξίδευαν με το BLUE STAR PATMOS (18.498gt/2012) την ημέρα του ατυχήματος, αλλά και για το αμέσως επόμενο σύντομο διάστημα.

Ωστόσο, όταν το BLUE STAR PATMOS (18.498gt/2012) ανέβηκε στη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος, αποκαλύφθηκε ότι η ζημιά που έχει υποστεί είναι πιο σοβαρή και εκτιμήθηκε ότι θα χρειαστούν 2 με 3 μήνες τουλάχιστον για την πλήρη αποκατάστασή της. Ως εκ τούτου η “μπλε” εταιρεία αναγκάζεται να ναυλώσει άλλο πλοίο, προκειμένου να συνεχίσει να εκτελεί τα δρομολόγια του BLUE STAR NAXOS (10.438gt/2002), το οποίο έχει ήδη αναλάβει το βραδινό δρομολόγιο της Παροναξίας. Έτσι, απευθύνθηκε σε διάφορες εταιρείες της ακτοπλοΐας μας, οι οποίες με τη σειρά τους κατέθεσαν τις προτάσεις τους, με επικρατέστερη τελικά εκείνη της  FAST FERRIES.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, το FAST FERRIES ANDROS (7.786gt/1989) θα παραμείνει στη γραμμή που ήδη εξυπηρετεί –Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος– μέχρι την οριστικοποίηση της συμφωνίας. Με την ολοκλήρωση αυτής, το “κόκκινο” πλοίο θα ξεκινήσει να εξυπηρετεί τα πρωινά τακτικά δρομολόγια της BLUE STAR FERRIES στη γραμμή Πειραιάς-Σύρος-Τήνος-Μύκονος. Δρομολόγια που αναμένεται να ξεκινήσουν στις 2 Οκτωβρίου 2017.

Στη θέση του FAST FERRIES ANDROS (7.786gt/1989) και συγκεκριμένα στο πρωινό δρομολόγιο από Ραφήνα για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο, θα τοποθετηθεί το ομόσταυλο ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π. (3.250gt/1990), για όσο διάστημα χρειαστεί.

Σε κάθε περίπτωση, τα πλοία FAST FERRIES ANDROS (7.786gt/1989) και SUPERFERRY (9.508gt/1995) είναι εξίσου καλά πλοία για την εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης γραμμής. Διαθέτουν ανάλογες διαστάσεις, ταχύτητα, καθώς και ανέσεις που χρειάζεται η γραμμή, όμως η ναυλώτρια εταιρεία έκρινε ότι το “κόκκινο” πλοίο υπερτερεί σε χωρητικότητα φορτηγών και ευελιξία φορτοεκφόρτωσης.

Το FAST FERRIES ANDROS, ναυπηγήθηκε το 1989 στην Ιαπωνία (Fukuoka Zosen KK) και έχει χωρητικότητα 7.786gt (2.582 dwt). Έχει μήκος 115 μέτρα, πλάτος 20,2 μέτρα και βύθισμα 4,8 μέτρα. Μεταφέρει 1.200 επιβάτες και 280 Ι.Χ. ή 110 Ι.Χ. και 40 φορτηγά και εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές Pielstick-Niigata 9PC2-6L-400 συνολικής ιπποδύναμης 11.400 ίππων, που του δίνουν τη δυνατότητα να αναπτύξει ταχύτητα 20 κόμβων.

 

[email protected]