Έχουν περάσει ήδη τρία χρόνια από τότε που τα πλοία της NEL LINES άρχισαν να δένουν το ένα μετά το άλλο. Ένα από αυτά, το EUROPEAN EXPRESS, αρχικά έδεσε στο Πέραμα, παρουσιάζοντας τάσεις φυγής καθώς τουλάχιστον δυο φορές είχαν λασκάρει η σπάσει οι κάβοι του, με αποτέλεσμα άλλοτε να χρειάζονται ρυμουλκά για να το επαναφέρουν στη θέση του και άλλοτε τη δουλειά αυτή να την αναλαμβάνουν τα πλοία που ήταν δεμένα δίπλα στο EUROPEAN EXPRESS.
Το ίδιο συνέβει και χθες στο Πέραμα όπου το πλοίο βρίσκεται εκει τους τελευταίους μήνες. Οι κάβοι έσπασαν για ακόμα μια φορά και το EUROPEAN EXPRESS προσέκρουσε στο AQUA JEWEL αλλά και στο μικρό δεξαμενόπλοιο ΣΩΤΗΡΙΑ, προκαλώντας τους εκτεταμένες υλικές ζημιές. Η κατάσταση επανήλθε στην κανονικότητα -αν υπάρχει κανονονικότητα σε μια τέτοια κατάσταση- με τη βοήθεια ρυμουλκών. Μέχρι στιγμής “την πληρώνουν” οι λαμαρίνες, μέχρι πότε όμως;
Για το συμβάν, εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση το Λιμεναρχείο Πειραιά
Ενημερώθηκε χθες το μεσημέρι, το Δ’ Λιμενικό Τμήμα Περάματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, ότι έσπασαν οι κάβοι πρόσδεσης του Ε/Γ-Ο/Γ “EUROPEANEXPRESS” σημαίας Κύπρου, το οποίο βρισκόταν αγκυροβολημένο στο θαλάσσιο χώρο έμπροσθεν ναυπηγείου στο Πέραμα, με αποτέλεσμα την πρόσκρουσή του σε παρακείμενα πλοία.
Συγκεκριμένα, το “EUROPEANEXPRESS”προσέκρουσε στη δεξιά πλευρά του Ε/Γ-Ο/Γ “AQUAJEWEL” Ν.Π. 11045 προκαλώντας του εκτεταμένες υλικές ζημιές, το οποίο στη συνέχεια προσέκρουσε στο παρακείμενο Δ/Ξ “ΣΩΤΗΡΙΑ” Ν.Π. 11798 προκαλώντας του ομοίως υλικές ζημιές.
Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν διαπιστώθηκε θαλάσσια ρύπανση, ενώ το “EUROPEANEXPRESS” προσδέθηκε ασφαλώς με τη συνδρομή Ρ/Κ στην αρχική του θέση.
Από την οικεία Λιμενική Αρχή που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους και στα τρία εμπλεκόμενα πλοία μέχρι προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης – αξιοπλοΐας, από τους παρακολουθούντες τα πλοία νηογνώμονες.