Color Line: “Χτίζει το μεγαλύτερο hybrid ferry στον κόσμο”

Η Color Line θα χτίσει το μεγαλύτερο υβριδικό πλοίο της κατηγορίας του στον κόσμο και θα το δρομολογήσει στη γραμμή Sandefjord (Νορβηγία) – Stromstad (Σουηδία) το 2020. Το πλοίο θα είναι ένα plug-in υβριδικό σκάφος, του οποίου οι μπαταρίες θα φορτίζονται είτε μέσω ενός καλωδίου τροφοδοσίας (πράσινη ηλεκτρική ενέργεια) από τις εγκαταστάσεις που θα διαθέτει η εταιρεία στην ξηρά, είτε από τις γεννήτριες του ίδιου του πλοίου.

Το νέο πλοίο, θα φέρει στις μπάντες του τον εμπορικό τίτλο Color Hybrid” και θα διαθέτει σχεδόν διπλάσια χωρητικότητα από το ήδη υπάρχον πλοίο, BOHUS (9.149gt/1971),της νορβηγικής εταιρείας στη γραμμή, το οποίο και θα αντικαταστήσει. Οι μπαταρίες του θα λειτουργούν με πλήρη ισχύ, όταν το πλοίο θα ταξιδεύει εντός και εκτός των φιόρδ του Sandefjord, με αποτέλεσμα τον σημαντικό περιορισμό των εκπομπών επιβλαβών αερίων (θερμοκηπίου ή αζωτούχων και θειούχων ενώσεων) στο περιβάλλον. Το περιβάλλον αποτελεί επιταχυντή για την Color Line, η οποία διαθέτει ήδη υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις τροφοδοσίας στο Όσλο, το Λάρβικ και το Κρίστιανσταντ. Με τη δημιουργία νέων εγκαταστάσεων και στο λιμάνι του Sandefjord, η Color Line θα έχει πλέον δικές της επίγειες εγκαταστάσεις τροφοδοσίας σε όλα τα Νορβηγικά λιμάνια που εξυπηρετεί.

«Φιλοδοξία μας είναι η Color Line να αποτελέσει τον ηγήτορα στις ευρωπαϊκές θαλάσσιες μεταφορές μικρών αποστάσεων και το σύνθημα “Color Hybrid” αποτελεί την έμπρακτη απόδειξη γι’ αυτό», σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Trond Kleivdal της Color Line.

Η Color Line σήμερα, είναι η μοναδική εταιρεία στην παγκόσμια επιβατηγό ναυτιλία, αλλά και στη μεταφορά φορτίων από και προς τη Νορβηγία, που διαθέτει πλοία νηολογημένα στη Νορβηγία και που η έδρα της βρίσκεται εντός της νορβηγικής επικράτειας. «Η έμφαση που δίνει η Color Line στην κατασκευή νέων πλοίων, σύμφωνα με τη νέα περιβαλλοντική τεχνολογία, λαμβάνει χώρα εν μέρει επειδή η εταιρεία μέσω της ναυτιλιακής στρατηγικής της νορβηγικής κυβέρνησης, έχει λάβει σοβαρά υπόψη τις συνθήκες ανταγωνισμού στην περιοχή της Σκανδιναβίας», σύμφωνα με τον κ. Trond Kleivdal.

ColorLine_Hybrid

Το πρώτο υπό κατασκευή plug-in υβριδικό πλοίο στον κόσμο της Color Line, θα έχει μήκος 160 μέτρα και ικανότητα μεταφοράς 2.000 επιβατών και 430 ή 500 Ι.Χ.. Επιπλέον, θα παρέχει σημαντικά αυξημένη μεταφορική ικανότητα στη γραμμή μεταξύ Νορβηγίας – Σουηδίας (71 ν.μ) και θα καθιερώσει ένα νέο διευρυμένο και βελτιωμένο μοντέλο εξυπηρέτησης των επιβατών επάνω στο πλοίο, το οποίο θα αποτελέσει την απαρχή για μια νέα και καλύτερη ταξιδιωτική εμπειρία.

sroussos@nautilia.gr

φωτο: www.vg.no, www.tu.no