Σε εξέλιξη βρίσκονται οι προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης του θηριώδους ΑΡΙΑΔΝΗ (30.882gt/1996) της Hellenic Seaways (HSW).
Το μεγάλο πλοίο, που βρίσκεται στη μεγάλη δεξαμενή του περάματος από τις 27 Φεβρουαρίου 2018, φρεσκάρεται ενώ παράλληλα έχει υποστεί εκτεταμένες εργασίες συντήρησης των μηχανών του. Μεταξύ αυτών, ήταν η εξαγωγή των εμβόλων από τις μηχανές του, καθώς και των αξόνων του.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, το πλοίο αναμένεται να ναυλωθεί ξανά στην Ιταλία. Αυτή τη φορά, θα μας φύγει για λογαριασμό της TIRRENIA -για ένα χρόνο- ενώ σύμφωνα με το επίσημο site της ιταλικής εταιρείας θα αναλάβει καθήκοντα στις γραμμές Napoli – Caglari και Cagliari – Palermo στις 16 Μάιου 2018.
Υπενθυμίζεται, ότι το εντυπωσιακό πλοίο είχε ναυλωθεί ξανά στο παρελθόν (Οκτώβριος 2017) στην Ιταλία και συγκεκριμένα στη GNV για τη γραμμή Genoa-La Goulette (Tunisia). Γεγονός, που φανερώνει ότι οι “γείτονες” από δυσμάς έχουν εκτιμήσει δεόντως τις δυνατότητες του όμορφου πλοίου και σίγουρο όχι με το αζημίωτο.
Σε κάθε περίπτωση, το καλλίγραμμο ΑΡΙΑΔΝΗ αποτελεί μια από τις πιο αξιόλογές μονάδες της ελληνικής ακτοπλοΐας και πιθανότατα για φέτος δεν θα επιχειρήσει για λογαριασμό της.
Το πλοίο, σύμφωνα με το πρόγραμμα των δεξαμενισμών, αναμένεται να ολοκληρώσει σήμερα τις προγραμματισμένες εργασίες του και να κατέβει από τη μεγάλη δεξαμενή του Περάματος.
Το ΑΡΙΑΔΝΗ ναυπηγήθηκε το 1996 από τα Mitsubishi Heavy Industries, στο Shimonoseki της Ιαπωνίας. Είναι 30.882gt (6.174 dwt) και έχει μήκος 196 μέτρα, πλάτος 27 μέτρα και βύθισμα 6,7 μέτρα. Μεταφέρει 2.045 επιβάτες (460 κρεβάτια) και 600 Ι.Χ. (140 φορτηγά και 55 Ι.Χ.). Εξοπλίζεται με δυο κύριες μηχανές N.K.K-Pielstick 14PC4-2V diesel συνολικής ιπποδύναμης 46.200 B.H.P. και μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 23 κόμβων και μέγιστη άνω των 25 κόμβων.
φωτο: Δημήτρης Μεντάκης