Απόφαση ΣΑΣ: Σε νέα χέρια περνούν οι γραμμές του Β. Αιγαίου

Μετά από αρκετές ώρες αναμονής ανακοινώθηκε η απόφαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.

Η γνωμοδότηση του ΣΑΣ προβλέπει την εκτέλεση δυο δρομολογίων στη γραμμή της Καβάλας και το πραγματικά ακατανόητο οριστικό “κόψιμο” της Θεσσαλονίκης.  Πιο συγκεκριμένα το ΣΑΣ δίνει δυο εναλακτικά σενάρια. Το πρώτο προβλέπει την εκτέλεση δυο δρομολογίων την εβδομάδα στη γραμμή Καβάλα -Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος και το δεύτερο σενάριο προβλέπει την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα στη γραμμή Καβάλα – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος και ενός δρομολογίου στη γραμμή Μυτιλήνη – Λήμνος – Καβάλα. Και οι δύο γραμμές θα επιδοτούνται με 130 ευρώ ανα ναυτικό μίλι για πλοίο τρίτης κατηγορίας και με προσαύξηση 25% για πλοίο δεύτερης και 35% για πλοίο τρίτης κατηγορίας.

Όπως αναμενόταν λοιπόν οι δυο γραμμές που μέχρι τώρα εκμεταλευόταν η NEL LINES ανοίγουν και αναμενεται η απόφαση του Υπουργού για την εταιρεία που θα αναλάβει τα δρομολόγια με την επιλογή της HELLENIC SEAWAYS και του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ να θεωρείται σχεδόν σίγουρη. Τα Ψαρά θα εξυπηρετούνται μια φορά την εβδομάδα από ένα από τα εγ/ογ ΑΡΙΑΔΝΗ και Blue Star Patmos που εκτελούν τη γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη καθώς το εγ/ογ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ αποδεσμέυεται από τα Ψαρά μετά την “έκπτωση” της NEL LINES από τις άγονες και θα συνεχίσει με 3 δρομολόγια την εβδομάδα στη γραμμή Λαύριο – Αγ. Ευστράτιο – Λήμνο – Καβάλα.

Όσο αφορά το ro/ro ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ, το αίτημα του έγινε δεκτό και έτσι μια φορά την εβδομάδα θα προεκτείνει το δρομολόγιο του προς Μυτιλήνη – Λήμνο – Καβάλα.

Όσο αφορά τις Δ. Κυκλάδες το εγ/ογ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ σταματά τα δρομολόγια του από τις 17 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 31 Οκτωβρίου και στη θέση του μπαίνει το εγ/ογ ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.