Τα φορτηγά πλοία προτιμούν όπως φαίνεται οι Έλληνες εφοπλιστές οι οποίοι προχώρησαν σε αγορές 102 αγορές πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου συνολικής χωρητικότητας 6,8 εκ τόνων και αξίας 2,1 δις Δολαρίων. Η σύγκριση των στοιχείων με αυτά της περσινής χρονιάς μας οδηγεί σε αυτό το συμπέρασμα καθώς πέρυσι οι αγορές ήταν 81 με συνολική αξία 1,2 δις Δολάρια. Στη δέυτερη θεση της σχετικής λίστας βρίσκονται τα δεξαμενοπλοια με τους Έλληνες εφοπλιστές να πραγματοποιούν αγορές 68 δεξαμενόπλοιων έναντι 2,3 δις Δολαρίων. Την περσινή περίοδο για 53 δεξαμενόπλοια είχαν ξοδέψει κάτι λιγότερο από 1 δις Δολάρια. Αντίθετη είναι η πορεία που ακολουθούν τα container ships αφού το 2014 οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν μόλις 6 πλοία αξίας 24 εκ Δολαρίων τη στιγμή που το 2013 ήρθαν στην κατοχή τους 32 πλοία έναντι 252 εκ Δολαρίων. Όπως δείχνουν τα στοιχεία, οι Έλληνες πρωταγωνιστούν στην παγκόσμια αγορά καθώς μόνο το Ιούλιο απέκτησαν 23 πλοία από τα 89 που πουλήθηκαν παγκοσμίως καθώς από τα 1,2 δις Δολάρια που δαπανήθηκαν σε παγκόσμιο επίπεδο για αγορές πλοίων τον Ιούλιο, οι Έλληνες ξόδεψαν 467,2 εκ Δολάρια, περίπου το 39% παγκοσμίως.