Ένα σύνολο 2.987.000 εμπορευματοκιβωτίων διακινήθηκαν πέρυσι από τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά, θυγατρική εταιρεία της Κινεζικής Cosco, στο δεύτερο και τρίτο terminal του το μεγαλύτερου λιμανιού στην Ελλάδα.
Ο ετήσιος ρυθμός αύξησης των εμπορευματοκιβωτίων που διακινούνται ανήλθε σε 18,5 % σε σχέση με το 2013, όταν τα terminals ΙΙ και ΙΙΙ είχαν διακινήσει λίγο περισσότερα από 2.510.000 εμπορευματοκιβώτια.
Σε μηνιαία βάση η PCT διακίνησε 254.600 εμπορευματοκιβώτια, το Δεκέμβριο, έναντι 237.100 ένα χρόνο νωρίτερα, το οποίο αποτελεί ένα 7,3 % ετήσια αύξηση. Αξίζει να σημειωθεί ότι υπήρξε μια σημαντική επιβράδυνση της ανάπτυξης κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2014, όταν η διαφορά ήταν 6,6 % από έτος σε έτος.
Αυτό μπορεί να συγκριθεί με την αύξηση κατά 28 % το 1ο τρίμηνο, κατά 25,6 % το 2ο τρίμηνο και κατά 17,1 % το 3ο τρίμηνο. Το τέταρτο τρίμηνο είναι αυτό που λόγο της επιβράδυνσης του ρυθμού διακίνησης, εμπόδισε τον συνολικό αριθμό των εμπορευματοκιβωτίων που διακινούνται από το να σπάσει το φράγμα των 3 εκατομμυρίων.
Όταν τα 650,000-700,000 εμπορευματοκιβώτια που διακινούνται στο Terminal Ι, που λειτουργεί από τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ), προστεθούν σε αυτά του PCT, ο συνολικός αριθμός διακινηθέντων εμπορευματοκιβωτίων στο το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας φθάνει σε περίπου 3,7 εκατομμύρια. Μετά από αυτά τα αποτελέσματα και την αύξηση των τελευταίων ετών, είναι απορίας άξιο πως κάποιοι θέτουν ζήτημα επανεξέτασης της σύμβασης με την COSCO τη στιγμή που η παρουσία των Κινέζων στον Πειραιά αποφέρει εσοδα εκατομυρίων Ευρώ στα ταμεία του κράτους, καθώς και εκατοντάδες θέσεις εργασίας.