Από το αποτέλεσμα μίας σύσκεψης αλλά και από την ταχύτητα ενεργοποίησης των σχεδιασμών για την ανάπτυξη σιδηροδρομικής σύνδεσης, θα «κριθεί» η τύχη του λιμένα Λαυρίου. Τούτο φαίνεται να προκύπτει από τα μέχρι σήμερα γνωστά στοιχεία περί του θέματος που ταλανίζει περισσότερο από μία δεκαετία το λιμάνι του Λαυρίου, το οποίο στερείται από τα «μπρός- πίσω» των φορέων των σιδηροδρόμων τη σύνδεση με τον προαστιακό και το μετρό. Που τόσο έχει ανάγκη ώστε να μπορέσει στο άμεσο μέλλον να δώσει μία επιπρόσθετη λύση στην ακτοπλοΐα, η οποία επίσης «ταλανίζεται» από το υψηλό κόστος των καυσίμων και ελαιολιπαντικών.
Από δεκαετίας και πλέον είχε καταστεί σαφές, όπως σημειώνει το theseanation, ότι αν ο προαστιακός «έπιανε» λιμάνι πολλές ταχύπλοες και συμβατικές μονάδες της ακτοπλοΐας θα μπορούσαν να «μετακομίσουν» εκεί, καθώς είναι υπολογισμένο ότι τα νησιωτικά συγκροτήματα των Κυκλάδων έρχονται πιο κοντά και άρα μειώνονται οι ώρες πλου οδηγώντας αβίαστα στο συμπέρασμα ότι αφενός θα μειωνόταν το κόστος καυσίμων και αφετέρου ότι θα μπορούσε να βελτιωθεί «δυνητικά» και η συνδεσιμότητα των νησιών.
Όπως και να έχουν τα πράγματα ο λόγος πάντα θα αφορά στις υποδομές αλλά και στα της εφαρμογής των όποιων θετικών απορρέουν από τις συνδυασμένες μεταφορές.
www.zougla.gr