Το Αιγαίο θα μπορούσε να γίνει… Μαλδίβες, ισχυρίζεται ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaplanes, κ. Νικόλας Χαραλάμπους μιλώντας στο αμερικανικό περιοδικό BusinessWeek…
Τα οφέλη που επιφυλάσσει η ανάπτυξη του τουρισμού μέσω των υδροπλάνων στη χώρα μας, είπε, είναι πολλά και μεταφράζονται, από τις μεταφορές αυτές μόνο, σε ετήσια έσοδα που μπορούν να φτάσουν το 1 δισ. ευρώ.
Η χώρα μας, όπως επισήμανε ο κ. Χαλάμπους, έχει τη δυνατότητα να επωφεληθεί από τις τουριστικές μετακινήσεις μέσω υδροπλάνων ακολουθώντας τα μοντέλα των Μαλδίβων και των Παρθένων Νήσων. Με σχεδόν 6.000 νησιά και λιγότερα από 50 αεροδρόμια, η Ελλάδα είναι «ο απόλυτος προορισμός» για τα υδροπλάνα και θα μπορούσε να γίνει το ευρωπαϊκό κέντρο μιας τέτοιας βιομηχανίας, δήλωσε.
Η Hellenic Seaplanes επιδιώκει να δημιουργήσει όσο το δυνατόν περισσότερους θαλάσσιους αεροδιάδρομους πριν από το αποκορύφωμα της τουριστικής σεζόν, ενώ εκτιμά ότι θα έχει 112 έως τα τέλη του 2015.
Όπως λέει ο πρόεδρός της, οι επενδύσεις τέτοιων εταιρειών μπορούν να δημιουργήσουν νέες αγορές στα ελληνικά νησιά, να τονώσουν την ανάπτυξη και να δημιουργήσουν θέσεις εργασίας, με ταυτόχρονα οφέλη και για τις αγορές ακινήτων.
Η Hellenic Seaplanes έχει εξασφαλίσει χρηματοδότηση 16,5 εκατ. ευρώ από ευρωπαϊκά και αμερικανικά private equity funds, για να αγοράσει ή να μισθώσει 20 νέα αεροσκάφη και δηλώνει πως επιθυμεί να συνεργαστεί με ένα fund που να γνωρίζει τον κλάδο των υδροπλάνων.
Έντονο παρουσιάζεται και το φλερτ της εταιρίας με την Blackstone Group, η οποία πέρυσι εξαγόρασε πλειοψηφικό ποσοστό των Maldivian Air Taxi και Trans Maldivian Airways, που μαζί διαθέτουν το μεγαλύτερο στόλο υδροπλάνων του κόσμου.
Η Hellenic Seaplanes σχεδιάζει να εξαπλωθεί και στην αγορά της Κύπρου, φιλοδοξώντας να ενώσει το νησί με το Λίβανο και την Αίγυπτο, προκειμένου να μεταφέρει υποψήφιους πελάτες των καζίνο που σχεδιάζονται.