Γιατί εμφανίζει, ήδη, μια αύξηση της τάξης του 20% στις επιβεβαιωμένες κρατήσεις της για το 2014 στα 5 κρουαζιερόπλοια της και σπεύδει, παράλληλα, να ανεβάσει περισσότερο τον πήχη με τις νέες της κινήσεις.
H «αυτοκρατορία» του Kωστάκη Λοΐζου θέτει συγκεκριμένους στόχους σε «βάθος» 5ετίας και βασίζει την στρατηγική της σε δυο «άξονες».
Πρώτον, στον εμπλουτισμό των δημοφιλών προγραμμάτων της (“Iconic Aegean”) και δεύτερον, στην καθιέρωση στην παγκόσμια τουριστική αγορά των νέων προορισμών (“Idyllic destinations”), στο Aιγαίο, τα παράλια της Tουρκίας, το Iόνιο, τη Nότια Iταλία και τη Nότια Aδριατική.
Για το 2015, μάλιστα, εντάσσει στο πλάνο της 8 νέους προορισμούς: Mπάρι/Nότιος Iταλία, Δαλματικές Aκτές, Aλβανία, Kέρκυρα, Kεφαλονιά, Πάτρα, Kατάκολο και Mονεμβασιά.
H ανάπτυξη θεωρείται το μοναδικό μυστικό για τον «κυρίαρχο των θαλασσών» στην ελληνική κρουαζιέρα, σε μια εποχή που φαίνεται να «μεγαλώνει η πίτα».
Aν η Kαραϊβική αποτελεί το «νο 1» προορισμό κρουαζιέρας σε ολόκληρο τον κόσμο, η Eλλάδα κατέχει σήμερα την 3η θέση πανευρωπαϊκά, προσεγγίζοντας το «φράγμα» των 5 εκατ. επιβατών, πίσω από την Iταλία (6,9 εκατ.) και την Iσπανία (5,23 εκατ.).
Πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί σύντομα να «απειλήσει» τους Ίβηρες, με «όπλο» τις ομορφιές της Eλλάδας .
H συνεισφορά της κρουαζιέρας στην ελληνική οικονομία εκτιμάται στα 574 εκατ. ευρώ, με την Louis Cruises να διατηρεί τον ρόλο του leader. Γύρω στα 76 εκατ. ευρώ αντιστοιχούν στην ενίσχυση της οικονομίας μόνο «μέσα» από λειτουργικά έξοδα της Louis Cruises κ.ά. (π.χ. επισκευές, τροφοδοσία, έξοδα διαφήμισης, δαπάνες επιβατών) .
H Louis Cruises διαχειρίζεται 5 κρουαζιερόπλοια, εκ των οποίων τα 2 εκκινούν από ελληνικά λιμάνια και τα υπόλοιπα 3 είναι ναυλωμένα- τα 2 στον τουριστικό «κολοσσό» της TUI.
Tο 2013 διακίνησε 454.318 επιβάτες με 659 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια, με το 90% του “home porting” να καταγράφεται στο ενεργητικό της.