artist-impression-of-shell-bukom-electric-ferry
ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η Shell φέρνει τα ηλεκτρικά πορθμεία

artist-impression-of-shell-bukom-electric-ferryΗ Shell προχώρησε σε σύμβαση με την Penguin International Limited, για το σχεδιασμό, την κατασκευή και τη λειτουργία τουλάχιστον τριών πλήρως ηλεκτρικών πορθμείων, τα οποία, όταν τεθούν σε λειτουργία, θα είναι η πρώτη πλήρως ηλεκτρική ακτοπλοϊκή υπηρεσία στη Σιγκαπούρη και πρώτη για τη Shell παγκοσμίως.

Αναμένοντας να αποπλεύσουν το πρώτο εξάμηνο του 2023, τα νέα ηλεκτρικά φεριμπότ 200 θέσεων θα χρησιμοποιηθούν για τη μεταφορά επιβατών μεταξύ της ηπειρωτικής Σιγκαπούρης και του  Shell’s Energy and Chemicals Park στο νησί Bukom, αντικαθιστώντας τα συμβατικά οχηματαγωγά πλοία που χρησιμοποιούν σήμερα.

Το μέλλον της ναυτιλίας θα περιλαμβάνει διαφορετικά τμήματα του κλάδου που χρησιμοποιούν διαφορετικά καύσιμα και η ηλεκτροκίνηση είναι μια λύση για την απαλλαγή από άνθρακα σε σύντομα ταξίδια, συμπεριλαμβανομένων των λιμενικών εργασιών», δήλωσε ο Nick Potter, Γενικός Διευθυντής της Shell Shipping and Maritime, Asia Pacific & Middle East.

Το ιδιωτικά χρηματοδοτούμενο έργο Electric Dream είναι κάτι περισσοτερο από ένα ηλεκτρικό πορθμείο, δήλωσε ο James Tham, Διευθύνων Σύμβουλος της Penguin International Limited.  Είναι, συνέχισε,  η πρώτη εμπορική ηλεκτρική εφαρμογή στη θάλασσα από την Σιγκαπούρη.

Η τολμηρή κίνηση της Shell να προμηθεύσει νέα πλήρως ηλεκτρικά πλοία θα μας φέρει ένα βήμα πιο κοντά στο να κάνουμε ένα μέλλον χαμηλών εκπομπών άνθρακα πραγματικότητα για τον ναυτιλιακό μας τομέα,  δήλωσε ο Quah Ley Hoon, Διευθύνων Σύμβουλος της Ναυτιλιακής και Λιμενικής Αρχής της Σιγκαπούρης (MPA) MPA.

Η διαδρομή των πορθμείων μήκους περίπου 5,5 χιλιομέτρων από τα Στενά της Σιγκαπούρης είναι μια πολυσύχναστη σύνδεση που μεταφέρει περίπου 3.000 επιβάτες την ημέρα ή περίπου 1,8 εκατομμύρια επιβάτες κάθε χρόνο.
Τα πλήρως ηλεκτρικά πλοία τροφοδοτούνται από σύστημα μπαταριών ιόντων λιθίου χωρητικότητας 1,2 MWh και λειτουργούν με ταχύτητες άνω των 20 κόμβων με μηδενικές εκπομπές και θόρυβο. Όταν θα «δένουν»  στο Shell Bukom, τα πλοία θα συνδέονται  σε μονάδες γρήγορης φόρτισης κατά τις ώρες αιχμής και αργής φόρτισης κατά τις ώρες εκτός αιχμής και όλη τη νύχτα.