Η Marine Traffic, η ευρέως διαδεδομένη εφαρμογή ναυτιλιακών υπηρεσιών, δεν ήταν πάντα αρεστή στους εφοπλιστές, όπως ανέφερε στο “Γεύμα με την Καθημερινή” ο Δημήτρης Μέμος, CEO της Marine Traffic.
Η Marine Traffic υπήρχε για κάποια χρόνια πριν την αναλάβει ο κ. Μέμος, ως «ψυχαγωγικό πρότζεκτ» (όπως το θέτει) του Δημήτρη Λέκκα, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, οικογενειακά συνδεδεμένου με τον χώρο της ναυτιλίας και λάτρη της τεχνολογίας των ραδιοεκπομπών. Το Marine Traffic έχει γίνει ευρύτερα γνωστό εν μέρει ως ιστοσελίδα αναφοράς για μεγάλα ειδησεογραφικά γεγονότα που λαμβάνουν χώρα στη θάλασσα, από τη συντριβή της πτήσης MH370 έως τις εκρήξεις σε δεξαμενόπλοια στον κόλπο του Ομάν το 2019 και τον πρόσφατο εγκλωβισμό του «Ever Given» στη διώρυγα του Σουέζ. «Αξιοποιούν τα δεδομένα μας όλα τα μεγάλα ειδησεογραφικά μέσα. Έχουμε φτιάξει εξειδικευμένη μονάδα για να βοηθάει τους δημοσιογράφους να αποκτούν ταχύτερα πρόσβαση στην πληροφορία και να την καταλάβουν καλύτερα», εξηγεί ο κ. Μέμος. Θα μπορούσε να είναι κι αυτό πηγή εσόδων; «Δυνητικά θα μπορούσε, αλλά δεν είναι κάτι που σχεδιάζουμε. Όπως είναι τώρα η κατάσταση, έχουμε μια συμβιωτική σχέση: παρέχουμε πληροφορίες απλόχερα, τόσο στα ΜΜΕ όσο και στο ευρύτερο κοινό, και με τον τρόπο αυτό γίνεται ακόμα πιο γνωστό το Marine Traffic».
Αν θέλετε να μάθετε τα πάντα για την Marine Traffic μπορείτε να τα διαβάσετε εδώ