/

VesselsValue: Ποιες είναι οι μεγαλύτερες ακτοπλοϊκές εταιρείες

Η VesselsValue, ανακοίνωσε την δημιουργία του Ferry Market Values, που προστίθεται στην υπόλοιπη γκάμα των υπηρεσιών αποτίμησης στόλων που προσφέρει.
Χρησιμοποιώντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, η νέα δυνατότητα αναζήτησης παρέχει εύκολη πρόσβαση σε καθημερινές αυτοματοποιημένες, τρέχουσες και ιστορικές Αξίες Αγοράς για πλοία του στόλου Ferry (>12.999 GT). Οι χρήστες μπορούν πλέον να βλέπουν τρέχουσες και ιστορικές πληροφορίες S&P και ναύλωσης για όλα τα μεμονωμένα Ferries, να παρακολουθούν ζωντανά και ιστορικά ταξίδια για τον στόλο οποιουδήποτε ιδιοκτήτη, να αναγνωρίζουν και να συγκρίνουν πλοία ενδιαφέροντος και να βλέπουν δομές ιδιοκτησίας στόλου.

Σχολιάζοντας την νέα υπηρεσία, ο Dan Nash, επικεφαλής των Ferry, VC και RoRo παρατήρησε μεταξύ άλλων, ότι οι αξίες των περιουσιακών στοιχείων των RoPax και Cruiseferries (>12.999 GT) διατηρήθηκαν σχετικά καλά μέχρι τώρα. Στο μέλλον, οι αξίες θα τεθούν υπό πίεση καθώς εισερχόμαστε σε μια νέα πράσινη εποχή για τη ναυτιλία, που δίνει έμφασης την ενεργειακή απόδοση.

Οι πρόσφατες εξελίξεις στην εξαγορά της Attica ως του μεγαλύτερου πλοιοκτήτη στον κλάδο της ελληνικής ακτοπλοίας, δείχνουν ότι νέοι επενδυτές εισέρχονται στην αγορά εξοικειωμένοι με τα καθημερινά μοντέλα αποτίμησης, φέρνοντας μαζί τους νέες ιδέες και προσδοκίες.

Η VesselsValue επιθυμεί να παίξει τον ρόλο της βοηθώντας τράπεζες, ταμεία και πλοιοκτήτες, όπως έκανε με επιτυχία σε όλους τους άλλους ναυτιλιακούς τομείς».

Ο Matthew Freeman, CCO στο VesselsValue, σχολίασε επίσης:

«Η μετάβαση της VesselsValue στον τομέα των πορθμείων είναι το λογικό επόμενο βήμα. Μετά από επιτυχημένες πρωτοβουλίες για Cargo, Offshore, Vehicle Carriers, RoRo, Cruise και Superyachts από την έναρξή μας το 2011, τα Ferries είναι η τελευταία έκδοση για τη VV στη Ναυτιλία. Τελικά, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι πελάτες της VV απαιτούν μια αμερόληπτη προσέγγιση βάσει δεδομένων για την αποτίμηση των περιουσιακών στοιχείων, από τρίτο πάροχο που δεν συνδέεται με κάποιον συγκεκριμένο πλοιοκτήτη, μεσίτη ή συναλλαγή. Είναι λογικό για έναν τομέα αξίας 24,49 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ (αξία VV από τις 2 Ιανουαρίου, με βάση τα κορυφαία 482 Ferries ανά ολική χωρητικότητα), ο οποίος δεν έχει ακόμη ανακάμψει πλήρως από τον Covid-19».

Οι αξίες αγοράς της VV είναι πλέον ενεργές για τα Cruiseferries (Μεγάλο, Μεσαίο) και Ropax Ferries (Μεγάλο, Μεσαίο) >12.999 GT, καλύπτοντας το 62% του παγκόσμιου στόλου ανά ολική χωρητικότητα.

 

Αφήστε μια απάντηση