Συνέντευξη Σπύρος Πασχάλης
ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ

Συνέντευξη Σπύρος Πασχάλης: H νέα οργανωτική δομή του Ομίλου Attica θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Τα σχέδια του Ομίλου Attica ανέπτυξε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο διαδικτυακό έντυπο Ferry Shipping News και στον δημοσιογράφο Bo-Lennart Thorbjörnsson, o Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου κ. Σπύρος Πασχάλης.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Πασχάλης αναφέρθηκε στην πρόσφατη εξαγορά της Hellenic Seaways (HSW), υπογραμμίζοντας ότι το όλο εγχείρημα βρίσκεται στο σωστό δρόμο, καθώς και ότι καταβάλλονται μεγάλες προσπάθειες –και από τις δυο πλευρές- ώστε να επιτευχθεί σύντομα και αποτελεσματικά η ομαλή ολοκλήρωσή του.

Μετά το πέρας της διαδικασίας, στον τομέα των πωλήσεων και του μάρκετινγκ, θα υπάρχει πλέον ένας κοινός εμπορικός οργανισμός επικεφαλής όλων των brands που θα λειτουργούν κάτω από την ομπρέλα του Ομίλου Attica. Δηλαδή των εταιρειών Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways και της μαροκινής θυγατρικής Africa Morocco Link (AML).

Σε κάθε περίπτωση τόνισε, ότι η νέα οργανωτική δομή του Ομίλου Attica θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς, οπότε θα είναι και λειτουργικά έτοιμος να αντιμετωπίσει τις μελλοντικές προκλήσεις. Μάλιστα, πρόσθεσε ότι η έδρα του Ομίλου θα επεκταθεί με ένα νεοαποκτηθέν υπερσύγχρονο κτίριο, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί πριν από το τέλος του 2018 και το οποίο θα στεγάσει πλέον το σύνολο των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Ομίλου.

Ο κ. Πασχάλης ανέφερε, επίσης, ότι ο ‘Ομιλος προχώρησε στην υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων σε σύγχρονα λειτουργικά συστήματα νέας τεχνολογίας (SAP 4 HANA), τα οποία θα τεθούν σε λειτουργία από τον Ιανουάριο του 2019. Ενώ, δεν παρέλειψε να πει ότι αναπτύχθηκε και διαμορφώθηκε νέο σύστημα κρατήσεων, η λειτουργία του οποίου ξεκίνησε ήδη με επιτυχία από την άνοιξη του 2018.

Σχετικά με τις νέες κατασκευές και τις νέες προδιαγραφές για την εκπομπή των βλαβερών ρύπων, ο κ. Πασχάλης δήλωσε ότι το Attica Group ολοκληρώνει και σύντομα θα ανακοινώσει τα σχέδια του, σε ότι αφορά τις αποφάσεις για το σύνολο του στόλου. Παράλληλα δε, υπογράμμισε ότι το πρόγραμμα κατασκευής των νεότευκτων Ro-Pax πλοίων του Ομίλου έχει “παγώσει” προσωρινά και αναμένεται να επανενεργοποιηθεί στις αρχές του 2019, μετά την επιτυχή ενσωμάτωση της Hellenic Seaways στον Όμιλο.

Ωστόσο, δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι φέτος ο Όμιλος Attica στην Αδριατική, συμμετείχε δια μέσω της Superfast Ferries –αν και δεν είναι ιταλική εταιρεία- στο ιταλικό πρόγραμμα “Mare bonus” το οποίο στηρίζει οικονομικά τον “πράσινο στόχο” που θέλει τη διακίνηση των εμπορευμάτων να προωθείται από τη θάλασσα και όχι από τους αυτοκινητόδρομους.

Όσον αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα και τις επιδόσεις του Ομίλου, ο κ. Πασχάλης υπογράμμισε ότι είναι ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα του Α ‘εξαμήνου του 2018, καθώς παρατηρήθηκε αύξηση της κίνησης τόσο στους επιβάτες όσο και στα οχήματα και τα μεταφερόμενα φορτία. Από την άλλη πλευρά, όμως, είπε ότι τους απασχολεί ιδιαίτερα η αύξηση των τιμών των καυσίμων, γεγονός που ασκεί σημαντική επίδραση στις επιδόσεις του Ομίλου. Ωστόσο, μέσα από την αποτελεσματική διαχείριση των πλοίων της, η Attica στοχεύει να ελαχιστοποιήσει τις αρνητικές επιπτώσεις που έχουν οι αυξήσεις των τιμών των καυσίμων, στα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου.

Κλείνοντας, ο κ. Πασχάλης αναφέρθηκε και στη θυγατρική Africa Morocco Link (AML), τονίζοντας ότι η εταιρεία δραστηριοποιείται στη γραμμή Tangier Med-Algeciras με ένα πλοίο –στη χαμηλή σεζόν- και με δυο πλοία στη διάρκεια της υψηλής περιόδου, προσφέροντας μέχρι 8 δρομολόγια μετ’ επιστροφής ημερησίως. Η AML, δήλωσε, ότι κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να ικανοποιήσει τις προσδοκίες των επιβατών της γραμμής, να κερδίσει δίκαια το μερίδιο της στη συγκεκριμένη αγορά και συνεπώς αναμένεται να αποδώσει ευνοϊκά και θετικά αποτελέσματα στους μετόχους της (BMCE Bank of Maroc και Όμιλος Attica).

sroussos@nautilia.gr

πηγή: Bo-Lennart Thorbjörnsson (Ferry Shipping News)