Σε Hellenic Seaways & Blue Star Ferries οι γραμμές του Β. Αιγαίου

Τέλος στην αγωνία εκατοντάδων επιχειρηματιών του τουριστικού και όχι μόνο κλάδου έβαλε η σημερινή ανάρτηση στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ των αποτελεσμάτων του ανοιχτού, δημόσιου, διεθνή μειοδοτικού διαγωνισμού για την δρομολογιακή εξυπηρέτηση των γραμμών του Βορείου Αιγαίου.

Συνολικά κατοχυρώθηκαν τρεις διαγωνισμοί. Ο πρώτος αφορά στη γραμμή Καβάλα- Λήμνος- Μυτιλήνη- Χίος- Καρλόβασι, ο δεύτερος στη γραμμή Καβάλα- Λήμνος- Μυτιλήνη- Χίος- Βαθύ Σάμου- Άγιος Κήρυκος και ο τρίτος στη σύνδεση της Χίου με τα Ψαρά.

Το γεγονός ότι επιτέλους ο διαγωνισμός προχώρησε έπειτα από αρκετούς μήνες κωλυσιεργίας αποτελεί ανάσα ανακούφισης για δεκάδες επαγγελματίες στα νησιά του Βορείου Αιγαίου που εδώ και καιρό έβλεπαν την τουριστική περίοδο να πλησιάζει χωρίς όμως να έχουν ένα σίγουρο πλάνο τόσο για την εσωτερική σύνδεση των νησιών της περιφέρειας όσο και για τη σύνδεση με τη Βόρεια Ελλάδα. Οι γραμμές

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των διαγωνισμών η γραμμή Καβάλα- Λήμνος- Μυτιλήνη- Χίος- Καρλόβασι κατοχυρώνεται στην Blue Star Ferries που θα εκτελεί το δρομολόγιο μία φορά την εβδομάδα από 15/6/2015 έως 13/9/2015 με το πλοίο Blue Star 1, μία φορά την εβδομάδα έναντι του ποσού των 86.250 ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο.

Η δεύτερη γραμμή που θα συνδέει την Καβάλα, την Λήμνο, την Μυτιλήνη και τη Χίο με το Βαθύ και τον Άγιο Κήρυκο κατοχυρώθηκε στην Hellenic Seaways. Η εταιρεία θα εκτελεί το δρομολόγιο μία φορά την εβδομάδα από 15/6 έως 13/9 2015 με το πλοίο «Νήσος Μύκονος» έναντι του ποσού των 109.792 ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο. Μάλιστα το πλοίο από τη σύμβαση έχει την υποχρέωση να προσεγγίζει και την Πάτμο χωρίς μίσθωμα.

Τέλος σε ότι αφορά στη γραμμή Χίου – Ψαρών αυτή κατοχυρώθηκε στην Blue Star Ferries για το χρονικό διάστημα μέχρι 31/10. Έτσι το πλοίο Blue Star 1 μία φορά την εβδομάδα κατά το τακτικό του δρομολόγιο από τον Πειραιά θα προσεγγίζει και τα Ψαρά έναντι 8.900 ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο. 

Σημειώνεται ότι οι ημέρες και οι ώρες των δρομολογίων θα καθοριστούν έπειτα από τη σύμφωνη γνώμη της Διεύθυνσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών ενώ για να τεθούν σε ισχύ οι αποφάσεις απομένει ο τυπικός έλεγχος από το Ελεγκτικό Συνέδριο του κράτους.

politischios.gr