Και εκεί που όλοι πίστευαν ότι είχε έρθει το τέλος για το αειθαλές SARDINIA VERA (12.107gt/1975), η ισπανική Balearia έρχεται να του δώσει το “φιλί της ζωής” και να το αξιοποιήσει στη νέα διεθνή γραμμή Valencia (Ισπανία) – Mostaganem (Αλγερία) που εγκαινίασε το περασμένο καλοκαίρι.
Μετά από τις εξαιρετικές επιδόσεις που πέτυχε στην ανωτέρω γραμμή, ο ισπανικός κολοσσός δείχνει πλέον έτοιμος να επιβάλλει την παρουσία του σε όλες τις γραμμές της δυτικής Μεσογείου.
Υπενθυμίζεται ότι η γραμμή άνοιξε στις 14 Ιουνίου 2016 με τη δρομολόγηση του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ (16.500GT/2007), το οποίο επιλέχθηκε ως το ιδανικό πλοίο, λόγω μεγέθους, υψηλής ταχύτητας και ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών. Το πλοίο κάλυπτε την απόσταση των 220 ναυτικών μιλίων σε 11 ώρες και πραγματοποιούσε 4 ταξίδια την εβδομάδα από κάθε λιμάνι. Μάλιστα, στους 3 πρώτους μήνες της δρομολόγησής του πέτυχε να μεταφέρει περισσότερους από 37.000 επιβάτες και 12.000 αυτοκίνητα μεταξύ των δυο λιμένων, γεγονός που οδήγησε την ισπανική εταιρεία στην απόφαση να δρομολογήσει ένα οικονομικό πλοίο για την τακτική δρομολόγηση της γραμμής.
Έτσι, μετά το μεγάλο Dénia Ciutat Creativa (19.500gt/1993) (πρ. ΙΟΝΙΑΝ ΣΤΑΡ) που αντικατέστησε το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ στη γραμμή στις 4 Οκτωβρίου 2016, τη σκυτάλη φαίνεται ότι παίρνει το SARDINIA VERA, το οποίο καλείται να προσφέρει αυτό το άνετο και πιο οικονομικό ταξίδι στη γραμμή Ισπανίας – Αλγερίας.
Υπενθυμίζεται ότι το γερμανικό σκαρί υπηρέτησε, για σύντομο χρονικό διάστημα (Μάρτιος 2008 – Ιούλιος 2009) την ελληνική ακτοπλοΐα με το σινιάλο της Kallisti Ferries στη γραμμή Πειραιάς – Νάξος – Ικαρία – Φούρνοι – Σάμος.
Το 2010 το πλοίο δρομολογήθηκε στη γραμμή Toulon/Nice-Corse (Ill Rousse/Calvi), ενώ συχνά χρησιμοποιήθηκε από την εταιρεία του ως πλοίο-εφεδρεία. Από τις αρχές του 2013 έως το καλοκαίρι του 2014 το SARDINIA VERA δούλεψε στη γραμμή Livorno -Golfo Aranci, ενώ τον Ιανουάριο του 2017 δεξαμενίστηκε με σκοπό να δρομολογηθεί τη φετινή θερινή σεζόν στις γραμμές Piombino-Porto Vecchio και Bastia – Golfo Aranci.
Σημειώνεται, ότι το προηγούμενο διάστημα, κυκλοφόρησε η φήμη ότι το αειθαλές γερμανικό σκαρί θα κατέληγε στο Alang για διάλυση, όμως διαψεύδοντας τις “Κασσάνδρες” το θρυλικό πλοίο “αναστήθηκε” από την ισπανική Balearia, η οποία από την 1η Φεβρουαρίου 2017 θα το δρομολογήσει στη γραμμή Valencia – Mostaganem.
Το SARDINIA VERA ναυπηγήθηκε το 1974 στην Γερμανία (yard number 381) και είναι χωρητικότητας 12.107gt (2.840dwt). Έχει μήκος 120,88 μέτρα, πλάτος 19,51 μέτρα και βύθισμα 5,90 μέτρα. Μεταφέρει 1.129 επιβάτες (102 κρεβάτια) και 480 Ι.Χ.. Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές Atlas-MAK συνολικής ιπποδύναμης 14.080 ΒΗΡ, που του δίνουν τη δυνατότητα να αναπτύξει ταχύτητα 18,5 κόμβων.
φωτο: Wikipedia