Πλοίο vs Γέφυρας.
Μια μάχη μεταξύ των πλίων της γραμμής και της γέφυρας εξελίσσεται στο Ρίο-Αντίρριο.
Όπως αναφέρει στο ρεπορτάζ της η Κωνσταντίνα Παλαιολόγου στο patrastimes.gr, οι 80 εργαζόμενοι στα πλοία που δραστηριοποιούνται στο πορθμείο, προσπαθούν να σταθούν απέναντι στις προσφορές της Κοινοπραξίας της Γέφυρας «Χαρίλαος Τρικούπης», με τον πρόεδρο της Ένωσης Αξιωματικών Γιάννη Γαρδικιώτη να καταγγέλλει πως δέχονται ένα ανελέητο πόλεμο το τελευταίο διάστημα, με τις απανωτές προσφορές, που κατεβάζουν το κόστος διέλευσης από την Γέφυρα σχεδόν στα ίδια ποσά με την πορθμειακή γραμμή με σκοπό να την καταργήσουν και τότε το αντίτιμο θα ανέβει στα ύψη, οι κάρτες θα καταργηθούν και το μονοπώλιο θα είναι εις βάρος των πολιτών, όπως συνέβη και στα πρώτα χρόνια της λειτουργίας της, ή όταν υπήρχαν μόνο τα πλοία.
Σήμερα στη γραμμή δραστηριοποιούνται 10 πλοία και μέσα στις επόμενες ημέρες θα ενεργοποιηθούν ακόμα δύο, που θα αυξήσουν τον στόλο σε 12 και το προσωπικό από 80 σε 100 άτομα.
Στην πορθμειακή γραμμή η διέλευση των οχημάτων κοστίζει 6.5 ευρώ, τα δίκυκλα 1 ευρώ και τα φορτηγά και λεωφορεία από 11 έως 24,50 ευρώ, ανάλογα πάντα με τους άξονες, ενώ η διέλευση των επιβατών χωρίς μεταφορικό μέσο παραμένει δωρεάν.
Ο κ. Γαρδικιώτης σε δήλωση του αναφέρει: “Στηρίξτε ως κοινωνία τις 100 οικογένειες που ζουν από την γραμμή γιατί και τα δικά μας χρήματα πέφτουν στις τοπικές αγορές της Πάτρας και της Ναυπάκτου και οι προμήθειες των πλοίων μας γίνονται από τις ίδιες πόλεις”.