Εμπορικός πόλεμος μεταξύ Hellenic Seaways και Blue Star Ferries

ελληνική ακτοπλοΐα, scrubbers

Με έναν περίεργο τρόπο επέλεξε η Blue Star Ferries να ανακοινώσει ότι βρίσκεται σε εξέλιξη, τις τελευταίες τρεις εβδομάδες εμπορικός πόλεμος, με την Hellenic Seaways για τον έλεγχο της αγοράς των φορτηγών αυτοκινήτων στην γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη. H ανακοίνωση έγινε το βράδυ του Σαββάτου σε συνάντηση στελεχών της εταιρείας με τους μεταφορείς της Λέσβου, σε ταβέρνα της Μυτιλήνης. Ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας Διονύσης Θεοδωράτος, χρέωσε τον εμπορικό πόλεμο στην Hellenic Seaways, η οποία πρώτη μείωσε τις τιμές για την μεταφορά των φορτηγών από τα 35 στα 26 ευρώ το μέτρο. Στην συνέχεια προσαρμόστηκαν στα νέα δεδομένα η εταιρεία που δραστηριοποιείται με πλοίο Ro – Ro στην γραμμή και τέλος η Blue Star, από την περασμένη Τρίτη.

Το έμπειρο ναυτιλιακό στέλεχος τόνισε ότι οι τιμές αυτές είναι αδικαιολόγητα χαμηλές και στόχο έχουν να οδηγήσουν την Blue Star Ferries σε έξοδο από την γραμμή. Κι άφησε να εννοηθεί πως αν συμβεί κάτι τέτοιο θα είναι σε βάρος των μεταφορικών εταιρειών, διότι η εταιρεία που  θα μείνει θα ανεβάσει υπέρογκα τις τιμές.

Κατά την άποψη του κ. Θεοδωράτου η μείωση των τιμών δεν δικαιολογείται διότι έχουν αυξηθεί οι τιμές των ναυτιλιακών καυσίμων από τα 265 ευρώ ο τόπος που ήταν το 2016, στα 380 ευρώ ο τόνος το τρέχον έτος.

Σε ορισμένα σημεία της τοποθέτησης του αναφέρθηκε ονομαστικά στην Hellenic Seaways παρότι γνώριζε ότι είχε μπροστά του μια τηλεοπτική κάμερα που θα αποτύπωνε τα όσα είπε. Μάλιστα προχώρησε και σε βαρύτατες καταγγελίες, για χρησιμοποίηση αθέμιτων πρακτικών εκ μέρους της Hellenic Seaways.

Αναμένεται με ενδιαφέρον η αντίδραση της Hellenic Seaways στις καταγγελίες.

Επίσης πολλά ερωτηματικά δημιουργεί η επιλογή του να μπουν σε εμπορικό πόλεμο οι δύο εταιρείες, την ώρα που βρίσκεται σε εξέλιξη η πώληση μεγάλου πακέτου μετοχών της Hellenic Seaways, κι είναι γνωστό ότι και στις δύο εταιρείες μεγαλομέτοχος είναι η Τράπεζα Πειραιώς.

emprosnet.gr