Africa Morocco Link
ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ

LE RIF: Ναυλώθηκε στην Africa Morocco Link

Το πλοίο LE RIF (12.175gt/1980) θα είναι τελικά το τρίτο πλοίο της Africa Morocco Link (AML), που θα δραστηριοποιηθεί για την περίοδο Marhaba 2019 στη γραμμή Algeciras – Tangier Med.

Το πλοίο μετονομάστηκε –τελικά- σε MOROCCO SUN και θα ναυλωθεί από την AML αρχικά για μια περίοδο 5 ετών. Στόχος είναι να πραγματοποιεί 3 με 4 δρομολόγια την ημέρα, ενώ αναμένεται να είναι έτοιμο για να ξεκινήσει δρομολόγια σε περίπου 1 μήνα. Αυτή την περίοδο, εκτελεί εντατικές εργασίες προετοιμασίας στη Γένοβα.

Μετά από αυτή την εξέλιξη, κλείνει θετικά και το πολύμηνο διαπραγματευτικό θρίλερ για την τύχη του πλοίου, το οποίο για αρκετούς μήνες παρέμενε δεμένο στα ιταλικά ναυπηγεία Jobson περιμένοντας αγοραστή ή μια νέα καριέρα.

1558125345

Την ίδια στιγμή, η AML αναμένεται να ενισχυθεί σημαντικά στη γραμμή, καθώς θα είναι η μοναδική εταιρεία που θα την εξυπηρετεί με 3 πλοία (MOROCCO STAR, AMMAN, MOROCCO SUN). Από την άλλη πλευρά, η ενίσχυση του στόλου της εταιρείας, αναμένεται να τονώσει σημαντικά τα οικονομικά της αποτελέσματα, γεγονός που θα της επιτρέψει στο άμεσο μέλλον να προβεί στην αγορά ή ναύλωση ενός ακόμη πλοίου για τη γραμμή AlmeriaNador, την οποία έχει ανακοινώσει από τον Ιούνιο του 2018 και στην οποία δεν έχει ακόμη δραστηριοποιηθεί.

Να θυμίσουμε, ότι το MOROCCO SUN -το 2017- πραγματοποίησε ευρείας κλίμακας αναβαθμίσεις και επισκευές, κόστους 8 εκατ. ευρώ, στο ιταλικό ναυπηγείο Jobson στη Γένοβα και έκτοτε παρέμενε δεμένο εκεί. Προηγουμένως, όμως, τον Ιούλιο του 2016 είχε αγοραστεί από την τότε νεοσύστατη μαροκινή εταιρεία Detroit World Logistic Maritime (DWLM), η οποία τότε σκόπευε να το δρομολογήσει στη γραμμή Algeciras – Tangier Med. Δυστυχώς, τα σχέδια της εταιρείας αυτής απέτυχαν και ο “βετεράνος” της Sealink κατέληξε –ευτυχώς- στην AML, για να ξεκινήσει μια νέα καριέρα στη γραμμή που το αγάπησε.

1558125345_0

Το MOROCCO SUN ναυπηγήθηκε στο Belfast της Β. Ιρλανδίας το 1980. Έχει χωρητικότητα 12.175gt (1.895 dwt), μήκος 129,44 μέτρα, πλάτος 21,62 μέτρα και βύθισμα 4,74 μέτρα. Μπορεί να μεταφέρει 1.000 επιβάτες και 300 Ι.Χ. ή 40 φορτηγά (850 γραμμικά μέτρα). Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές Pielstick 16PC2V diesel συνολικής ισχύος 11.770 kW και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 19 κόμβων.

 

Φωτο: Daniel Klein (Marine Traffic), Navi e Armatori

sroussos@nautilia.gr