Στην αποκάλυψη του προφίλ του νέου της κολοσσού των 114 εκατ. ευρώ, που αυτή την περίοδο κατασκευάζεται για λογαριασμό της στα ναυπηγεία Flensburger Schiffbau-Gesellschaft (FSG) της Γερμανίας, προχώρησε η ιρλανδική Irish Continental Ferries.
Το γιγαντιαίο πλοίο, η παράδοση του οποίου προγραμματίζεται για τον Μάιο του 2018, σχεδιάστηκε και χτίζεται σύμφωνα με τα υψηλότερα στάνταρντ της βιομηχανίας της κρουαζιέρας, ενώ παράλληλα εξοπλίζεται με κάθε καινοτομία που διασφαλίζει την αποδοτικότητα και την άνεση.
Η τοποθέτηση μονάδων scrubber (μονάδες συγκράτησης εκπομπών θείου) στο πλοίο, καθώς και η εγκατάσταση υπερσύγχρονων συστημάτων water ballast, συμμορφώνονται με τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς και ταυτόχρονα συμβάλουν στη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμων, ελαχιστοποιώντας τα σχετικά κόστη. Το μεγάλο cruise ferry θα εξοπλίζεται με 4 κύριες μηχανές συνολικής ισχύος 33,600KW, οι οποίες θα εξασφαλίζουν υψηλό βαθμό αξιοπιστίας, ανάλογο με εκείνο που έχει επιτευχθεί στα ήδη υπάρχοντα cruise ferries.
Οι κοινόχρηστοι χώροι των επιβατών θα εκτείνονται σε 4 καταστρώματα και θα προσφέρουν επιλογές ανάμεσα σε 435 καμπίνες, που περιλαμβάνουν από υπερπολυτελείς σουίτες με ιδιωτικές βεράντες, μέχρι διαμερίσματα με πολυτελή ή κανονική διαμονή. Επιπλέον, θα προσφέρονται ποικιλία από bar, εστιατόρια (á la carte και self-service), ενώ θα υπάρχει και ειδική πρόβλεψη για τους επιβάτες της premium Club Class, που θα έχουν πρόσβαση σε ειδικό σαλόνι με απευθείας πρόσβαση στα καταστρώματα του γκαράζ. Επίσης, θα υπάρχουν αίθουσα κινηματογράφου, αίθουσες μουσικής, ειδικές εγκαταστάσεις για τους οδηγούς φορτηγών, καταστήματα outlet, καθώς και εγκαταστάσεις για τα κατοικίδια.
Το νέο “θηρίο” του φημισμένου ιρλανδέζικου brand name, πιθανότατα θα δρομολογηθεί στις γραμμές Dublin – Holyhead (5θημερα κυκλικά ταξίδια) και Ireland – France (μόνο σαββατοκύριακα), όπου σήμερα ταξιδεύει το ναυλωμένο –από το 2013- ιταλικό EPSILON (26.375gt/2011). Το νέο cruise ferry θα παρέχει, επίσης, πρόσθετη χωρητικότητα σε επιβάτες και οχήματα και στις δυο γραμμές, ενώ θα προσφέρει σημαντικά αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους επιβάτες που θα το προτιμήσουν για τα ταξίδια τους.
Η νέα ναυαρχίδα της Irish Continental Ferries, θα έχει χωρητικότητα 50.000gt και μήκος 195 μέτρα. Θα μπορεί να μεταφέρει 1.885 επιβάτες και πλήρωμα, ενώ το χαοτικό γκαράζ του θα διαθέτει 2.800 γραμμικά μέτρα φόρτωσης (165 φορτηγά) συν ένα επιπλέον κατάστρωμα αποκλειστικά για τη φόρτωση 300 Ι.Χ.
Επισημαίνεται, ότι η εταιρεία διαθέτει ήδη στη γραμμή Dublin – Holyhead, το γιγαντιαίο RO/PAX Ferry ULYSSES κατασκευής 2000, το οποίο έχει χωρητικότητα 50.100gt και μεταφέρει 2.000 επιβάτες, 1.342 Ι.Χ. και 240 φορτηγά!
Φώτο: www.irishferries.com, ferryvolution