Το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου ξεκινά δρομολόγια στη γραμμή Motril–Almería–Melilla το νέο απόκτημα της ισπανικής Naviera Armas, HSC VOLCAN DE TENO (πρ. HIGHSPEED 6). To μεγάλο ταχύπλοο, που μέχρι στιγμής, έχει εντυπωσιάσει με την πολυτέλεια, την ποιότητα και την υψηλή του ταχύτητα, διαφημίζεται ήδη ως το πλοίο “κόσμημα” στην ακτοπλοΐα της περιοχής. Και αναμφίβολα είναι σύμφωνα με τις φωτογραφίες της εταιρείας που έχει δώσει στη δημοσιότητα η ισπανική εταιρεία.Αρχικά σχεδιαζόταν η δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή Motril (Ισπανία)-Nador (Μαρόκο) και Motril–Alhucemas (ισπανικά νησιά ανοιχτά του Μαρόκου). Στην πορεία, όμως, αποφασίστηκε ότι τελικά τα λιμάνια που θα το υποδεχτούν είναι εκείνα του Motril-της Almería και της Melilla. Μετά τα δοκιμάστικα που προηγήθηκαν και τα οποία σημείωσαν ιδιαίτερη επιτυχία, το HSC VOLCAN DE TENO πέτυχε να διανύσει την απόσταση Motril-Melilla σε λιγότερο από 3 ώρες, όταν το cruise ferry VOLCAN DE TINAMAR (29.514gt/2011) χρειαζόταν 4 ώρες και 30 λεπτά!
Η πολυτέλεια στο εσωτερικό του πλοίου εντυπωσιάζει. Το ξενοδοχείο του διακρίνεται σε 3 θέσεις, τουριστική, business και Premium class, όπου η κάθε μια διαθέτει δική της καφετέρια.
Ο νέος επίδοξος “πρωταθλητής” της γραμμής που αναμένεται να “μετρήσει” τις δυνάμεις του με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ (16.500GT/2007) που δραστηριοποιείται μεταξύ Melilla (Μαρόκο) – Malaga – Almeria (Ισπανία) για λογαριασμό της ανταγωνίστριας Baleària, έχει χωρητικότητα 6.360gt (710dwt), μήκος 96 μέτρα, πλάτος 26,60 μέτρα και βύθισμα 4 μέτρα. Μεταφέρει 966 επιβάτες και 260 Ι.Χ.. Διαθέτει 4 κύριες μηχανές Ruston 20RK270 συνολικής ισχύος 28.000 kW και αναπτύσσει ταχύτητα 40 κόμβων.
Σε κάθε περίπτωση, οι γραμμές στα νότια της δυτικής Μεσογείου εξελίσσονται σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές. Τόσο η Trasmediterránea και η Naviera Armas όσο και η Baleària θα “πολεμήσουν” μέχρι τελικής πτώσης προκειμένου να κερδίσουν ακόμη και τον τελευταίο επιβάτη, καθώς οι εκτιμήσεις είναι ότι η αγορά εκεί δεν σηκώνει τόσα πλοία! Ο χρόνος θα δείξει……
φωτο: Ven por Melilla