Grimaldi: Είτε θα μας δώσουν τη HSW, είτε θα μας πληρώσουν για να φύγουμε

Grimaldi

O Emanuele Grimaldi περιμένει να πληρωθεί με πλοία και γραμμές για να αποχωρήσει από την Hellenic Seaways, σύμφωνα με όσα δήλωσε σήμερα  στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο πλαίσιο του 21ου Euromed Convention που πραγματοποιήθηκε φέτος στην Santa Terresa Di Galura στη Σαρδηνία.

Δεν μπορούμε να είμαστε όλοι μαζί δηλαδή, Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways, ANEK μέσω κοινοπραξίας που έχει η εταιρεία με την Super Fast Ferries και μέσω HSW η Minoan Group και η Grimaldi Lines, είπε χαρακτηριστικά ο κ. Grimaldi. Δεν περνά από τις ρυθμιστικές αρχές ανταγωνισμού.

Επισημαίνεται ότι στα τέλη Αυγούστου ο όμιλος Attica, εξαγόρασε το 50,3% των μετοχών της Hellenic Seaways, από την Τράπεζα Πειραιώς και μικρομετόχους, με τον Όμιλο Grimaldi που διεκδικούσε επίσης την Hellenic Seaways να μένει με το 48,53%.

Περιγράφοντας λοιπόν ο κ. Γκριμάλντι τι μπορεί να γίνει στο μέλλον είπε ότι είναι προς το συμφέρον όλων να υπάρχουν δυο με τρεις παίκτες την ελληνική αγορά. Είναι αγοραστής και πωλητής αλλά επιθυμώ να αγοράσω όχι να πουλήσω στην παρούσα φάση πρόσθεσε.  Είτε λοιπόν θα μας δώσουν την HSW, είτε θα αγοράσουν το ποσοστό μας. Επειδή όμως δεν έχουν μετρητά πιστεύω ότι θα μας δώσουν πλοία και γραμμές.

Ο κ. Grimaldi αρνήθηκε να σχολιάσει εάν βρίσκεται ε συζητήσεις με την άλλη πλευρά. «Δεν ξέρω αν μπορώ να σας αποκαλύψω με ποιόν μιλάω», είπε.

Στο μεταξύ μιλώντας νωρίτερα στο συνέδριο ο κ. Γκριμάλντι είπε ότι θα επενδύσει  2,3 δισεκατομμύρια ευρώ για πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του στόλου του. Ειδικότερα θα ναυπηγήσει έξι οχηματαγωγά με μια option για άλλα τέσσερα. Υπάρχει συμφωνία με ναυπηγεία και τις επόμενες εβδομάδες θα μπουν οι υπογραφές. Το πρώτο από αυτά θα παραδοθεί το 2020.

Στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται ακόμη οι επιμηκύνσεις δυο επιβατηγών-οχηματαγωγών των Cruise Roma και  Cruise Barcelona, κόστους 60 εκατ. ευρώ, ενώ θα τοποθετήσει scrubbers-μηχανές καθαρισμού καυσαερίων, στα περισσότερα πλοία το στόλου.

Αξίζει ακόμη να επισημανθεί ότι θα τοποθετήσει  και τις μεγαλύτερες μπαταρίες λιθίου που έχουν κατασκευαστεί για να τις χρησιμοποιεί κατά τον απόπλου και κατάπλου των πλοίων του στόλου στα λιμάνια γεγονός που θα μειώσει κατά πολύ την εκπομπή καυσαερίων.

Τέλος στα υπό ναυπήγηση ro-ro θα τοποθετήσει ειδικό σύστημα λίπανσης με φυσαλίδες αέρα το οποίο μειώνει την τριβή μεταξύ κύτους και νερού. Με αυτόν τον τρόπο θα περιορίζει την κατανάλωση και τα κόστη συντήρησης