HSC GOLDEN EXPRESS: Αποκτήθηκε πλήρως από την Golden Star Ferries

golden express

Από την Golden Star Ferries αποκτήθηκε πλήρως τελικά -την περασμένη Παρασκευή- το HSC GOLDEN EXPRESS (5.903gt/1998), μετά τη λύση της συμφωνίας που είχε επιτευχθεί τον Οκτώβριο του 2018 με την ανταγωνίστρια εταιρεία στη Ραφήνα Fast Ferries.

Το πλοίο έχει ήδη βαφτεί στα χρώματα της ανδριώτικης εταιρείας, ενώ από τις 9 Μαΐου 2019 έχει ανέβει στη μεγάλη πλωτή δεξαμενή των Νέων Ελληνικών ναυπηγείων του Ομίλου Σπανόπουλου στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας. Επιπλέον, οι καινούργιες ράμπες έχουν τοποθετηθεί στην πρύμνη από τις 3 Μαΐου.

Το πλοίο αναμένεται να δρομολογηθεί στην ακτοπλοΐα στις 10 Ιουνίου 2019 και θα αναχωρεί στις 16.30 από Ραφήνα για Σύρο-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-Κουφονήσι- Αμοργό.

Στο τιμόνι του, αναμένεται να βρεθούν οι Cpt Διαμαντής Παπαγεωργίου και Γιάννης Βουτσελάκος, ενώ σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες –ακόμη- πληροφορίες, το πλοίο πιθανότατα θα μετονομαστεί σε SUPER EXPRESS. Ωστόσο, η κατάσταση για τα δρομολόγια θα ξεκαθαρίσει μετά το σημερινό ΣΑΣ.

Επισημαίνεται, ότι το HSC GOLDEN EXPRESS είναι το 4o ταχύπλοο σκάφος που προστέθηκε στον στόλο της Golden Star Ferries, μετά την απόκτηση των: SUPERRUNNER (4.724gt/1998) το 2016, SUPERSPEED (853gt/2002) το 2017 και SUPERCAT (636gt/2000) το 2018 και αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τη θέση της εταιρείας στο “βασίλειο” της Ραφήνας.

Το GOLDEN EXPRESS ναυπηγήθηκε στα incat της Αυστραλίας το 1998. Έχει χωρητικότητα 5.902gt (450 dwt), μήκος 91 μέτρα, πλάτος 26 μέτρα και βύθισμα 3,73 μέτρα. Μεταφέρει 836 επιβάτες, 220 Ι.Χ. και 4 λεωφορεία. Εξοπλίζεται με 4 πανίσχυρες Caterpillar 3618 marine , συνολικής ισχύος 28.800 kw και μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 34 κόμβων.

Φωτο: Παντελής Φύσσας

[email protected]