Στην ισπανική FRS IBERIA ναυλώνεται το GOLDEN BRIDGE (26.463gt/1990) της A-Ship Management.
Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες (ferrybalear), το πλοίο από τον Μάιο θα δρομολογηθεί στη γραμμή Motril-Melilla, αντικαθιστώντας το μικρότερο σε μέγεθος και χωρητικότητα VOLCAN DE TAUCE (9.807gt/1995).
Σύμφωνα με δηλώσεις του Διευθύνοντος Συμβούλου της ισπανικής εταιρείας, κ. Ronny Moriana, η επιλογή του συγκεκριμένου πλοίου έγινε κατόπιν αιτήματος των φορέων των δυο λιμένων που ήθελαν στη γραμμή ένα πλοίο που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της γραμμής. Με αυτή την επιλογή, η εταιρεία επιδιώκει να κερδίσει έμπρακτα την εμπιστοσύνη των επιβατών της γραμμής. Ωστόσο, όλοι περιμένουν πως θα ανταποκριθεί το εν λόγω πλοίο σε μια τόσο περίπλοκη αγορά.
Σε κάθε περίπτωση, αυτή την περίοδο, το ναυτικό γιαπωνέζικο σκαρί βρίσκεται στο Πέραμα όπου μετασκευάζεται πυρετωδώς προκειμένου να συμμορφωθεί με τα ευρωπαϊκά δεδομένα, αλλά και τις ανάγκες των ταξιδιωτών της εκεί γραμμής. Μάλιστα, οι ιθύνοντες της ισπανικής εταιρείας δηλώνουν ότι το γιαπωνέζικο πλοίο, θα εκτελεί το δρομολόγιο 1,5 ώρα ταχύτερα από το VOLCAN DE TAUCE.
Να θυμίσουμε, ότι το GOLDEN BRIDGE αγοράστηκε τον Σεπτέμβριο του 2018, ενώ στο Πέραμα (ΝΑΥΣΙ) κατέπλευσε στις 26 Νοεμβρίου 2018. Τότε μάλιστα, είχαμε αναφέρει ότι δεν αποκλείεται να το δούμε να ταξιδεύει ναυλωμένο για λογαριασμό άλλης γνωστής εταιρείας, κατά τη συνήθη πρακτική των τελευταίων ετών. Πρόβλεψη, που κατά τα φαινόμενα επιβεβαιώνεται.
Το GOLDEN BRIDGE ναυπηγήθηκε το 1990 στην Ιαπωνία (Kanda Shipyards) και έχει χωρητικότητα 26.463 gt (6.157 dwt). Οι διαστάσεις του είναι 187m x 25m x 6,5m. Η μεταφορική του ικανότητα είναι 1.500 επιβάτες (130 καμπίνες) και 500 Ι.Χ.. Διαθέτει 2 Pielstick 9PC40 συνολικής ιπποδύναμης 32.000 bhp και μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 23,2 κόμβων.
Φωτο: Δημήτρης Μεντάκης
sroussos@nautilia.gr