Το δρόμο για την Ελλάδα –προερχόμενο από την Ιαπωνία- παίρνει τις αμέσως επόμενες ημέρες το νέο απόκτημα της KERKYRA LINES, ΕΥΔΟΚΙΑ (271gt/1995).
Το συμπαθητικό ποσταλάκι αγοράστηκε από την ελληνική εταιρεία τον περασμένο Σεπτέμβριο και μάλιστα τότε αρκετοί επιδίωξαν να το αμφισβητήσουν. Ωστόσο, οι τελευταίες εξελίξεις έρχονται να τους διαψεύσουν.
Το πλοίο -σύμφωνα με τις πληροφορίες- αγοράστηκε έναντι 500.000 δολαρίων και ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε τη μεταφορά του από το Ναγκασάκι στην Ελλάδα. Ωστόσο, το κόστος μεταφοράς πιθανότατα πλησίασε το κόστος αγοράς του και έτσι αποφασίστηκε τελικά να πλεύσει αυτοδύναμο στην Ελλάδα. Εγχείρημα αρκετά σοβαρό σε αυτά τα μεγέθη.
Το ΕΥΔΟΚΙΑ, αναμένεται να αποπλεύσει από το Ναγκασάκι στις 7 Δεκεμβρίου φορτωμένο με 150 βαρέλια FO. Επιπλέον, το Ballast Tank θα χρησιμοποιηθεί ως FO Tank. Παρόλα αυτά θα υπάρξει ανεφοδιασμός στη Σιγκαπούρη, στη Σρι Λάνκα και στη Τζέντα, ενώ το ταξίδι του θα διαρκέσει περίπου 1,5 μήνα.
Για την ιστορία, το πλοίο ήταν το πρώην FERRY MISHIMA της ιαπωνικής Sakido Kisen Co και δραστηριοποιούνταν στη γραμμή Sasebo-Sakido-Ejima-Hirashima-Tomozumi.
Ναυπηγήθηκε το 1995 στην Ιαπωνία (Mukai Shipyard Nagasaki) με yard number 660. Έχει χωρητικότητα 271gt (77 dwt), μήκος 44,24m, πλάτος 8,60m και βύθισμα 3,39m. Μπορεί να μεταφέρει 167 επιβάτες, 4 φορτηγά και 2 Ι.Χ. Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές Daihatsu 6DLM 225 συνολικής ιπποδύναμης 2.000 bhp και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 13, 8 κόμβων.
Καλό ταξίδι στην Ελλάδα λοιπόν και καλές θάλασσες στο πλήρωμα που θα μας το φέρει.
Καλορίζικο!
φωτο:Η.Φ.
sroussos@nautilia.gr