Ενισχύεται το μέτωπο της κοινοπραξίας Attica-ANEK απέναντι στον όμιλο Γκριμάλντι, με την διεύρυνση της συνεργασίας των δύο ελληνικών συμφερόντων εταιρειών στις γραμμές Πάτρας-Ιταλίας και στη γραμμή Πειραιάς –Ηράκλειο.
Στόχος είναι η καλύτερη κάλυψη των γραμμών με αλλαγές δρομολογίων ώστε να εκμεταλλευτεί η κοινοπραξία όσο τον δυνατόν καλύτερα την χωρητικότητα των πλοίων της και τη μεγαλύτερη οικονομία κλίμακος.
Η κορύφωση της ελληνο-ιταλικής κόντρας ξεκινάει από την 1η Νοεμβρίου 2014. Οι προθέσεις του Εμάνουελ Γκριμάλντι είναι να πιέσει στις εσωτερικές γραμμές τις ελληνικές εταιρείες με στόχο να τις αναγκάσει να φύγουν από τις γραμμές της Αδριατικής.
Σε ανακοίνωσή τους ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ και ΑΝΕΚ επισημαίνουν «τη διεύρυνση της συνεργασίας τους για την εκτέλεση συνδυασμένων δρομολογίων από πλοία των δύο εταιρειών στις διεθνείς γραμμές της Αδριατικής (Ελλάδα – Ιταλία), καθώς και στις ακτοπλοϊκές γραμμές της Κρήτης, από 1ης Νοεμβρίου 2014. Η διεύρυνση της έως σήμερα επιτυχημένης συνεργασίας, η οποία επέτρεψε σε καιρούς δύσκολους την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας για τις μετακινήσεις επιβατών και επαγγελματιών με συνέπεια και συνέχεια, αναμένεται να δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερες συνέργειες και νέες προοπτικές για τις δύο ελληνικές εταιρείες.
Αποτελεί πεποίθηση των διοικήσεων των δύο εταιρειών ότι η διεύρυνση της συνεργασίας στο πλαίσιο της μεταξύ τους Κοινοπραξίας, θα επιφέρει περαιτέρω εξορθολογισμό της χωρητικότητας των γραμμών της Αδριατικής και της Κρήτης και θα διασφαλίσει την καλή και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των επιβατών και των εμπορευμάτων στις εν λόγω γραμμές. Επισημαίνεται ότι οι δύο εταιρίες θα εξακολουθήσουν την αυτόνομη δραστηριότητά τους στους υπόλοιπους τομείς και γραμμές επιχειρηματικής τους δραστηριοποίησης».
www.zougla.gr