Dodekanisos Seaways: Χρυσό βραβείο στα Social Media Awards 2017

Dodekanisos seaways

Μια ακόμη σημαντική διάκριση στον χώρο των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης απέσπασε η ναυτιλιακή εταιρεία DODEKANISOS SEAWAYS σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία SOCIALAB.

Συγκεκριμένα, απέσπασε χρυσό βραβείο των Social Media Awards 2017 που έχει καταστεί πλέον ο σημαντικότερος εγχώριος θεσμός για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διοργανώνεται κάθε χρόνο από το περιοδικό “Marketing Week” της Boussias Communications.

Φέτος συγκεντρώθηκαν περισσότερες από 600 υποψηφιότητες από σχεδόν 100 agencies και brands από όλη την Ελλάδα.

Η Dodekanisos Seaways βραβεύτηκε για τη συνολική δράση της, κυρίως όμως για την πρωτοποριακή καμπάνια της με σκοπό την ανάδειξη και προβολή των 17 νησιωτικών προορισμών που καλύπτει, όχι μόνο μέσα από τα 16 video που δημιούργησε γι’ αυτόν τον σκοπό.

Dodekanisos Seaways

Συνολικά την καμπάνια της εταιρείας είδαν 2.267.203 μοναδικοί χρήστες.

Οι προβολές των videos, ξεχωριστά για το καθένα από τα 16 νησιά της Δωδεκανήσου και Σάμου, ανήλθαν σε 1.092.580, ενώ 214.170 χρήστες πήραν μέρος στους διαγωνισμούς.

Να σημειωθεί ότι δεκάδες τυχεροί χρήστες κέρδισαν εισιτήρια για να ταξιδέψουν και να γνωρίσουν τα πανέμορφα νησιά μας και ένας μεγάλος νικητής κέρδισε, εκτός από εισιτήριο, τριήμερη διαμονή σε θαυμάσιο ξενοδοχείο του προορισμού που θα επιλέξει.

Οι χρήστες που επισκέφθηκαν το site της εταιρείας σην πλειονότητα τους ήταν από τα Δωδεκάνησα, τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου, από την Αθήνα και άλλα μέρη της Ελλάδας, αλλά εντυπωσιακός υπήρξε και ο αριθμός των χρηστών από την Ευρώπη, και κυρίως από Αγγλία, Γερμανία και Ιταλία.

Συνδυαστικά από τις προσφορές εισιτηρίων μέσω των Social Media και τις καμπάνιες προβολής των νησιών μας στην Google, η Dodekanisos Seaways κατάφερε να προσελκύσει και να δουν την καμπάνια της 1.585.222 χρήστες, ενώ 23.106 άτομα που μπήκαν στο site της, έκλεισαν ήδη τα εισιτήρια τους για να επισκεφθούν το ερχόμενο καλοκαίρι τα νησιά μας.

Το τελευταίο στοιχείο αποκτά ιδιαίτερη σημασία για τη δωδεκανησιακή ναυτιλιακή εταιρεία και φυσικά, επιβεβαιώνει όλους εκείνους που υποστηρίζουν ότι τα Social Media χρόνο με το χρόνο ανατρέπουν εντυπωσιακά το παραδοσιακό σύστημα κρατήσεων σε ξενοδοχεία για τις διακοπές καθώς και στις μεταφορές με αεροπλάνα, πλοία κλπ.