Διακρίσεις για τις Μινωικές Γραμμές στα φετινά βραβεία Tourism Awards 2017

Μινωικές Γραμμές

2 Χρυσές και 2 Ασημένιες διακρίσεις για τις Μινωικές Γραμμές στα φετινά βραβεία Tourism Awards 2017

Τέσσερις λαμπρές, πολύ σημαντικές διακρίσεις αποκόμισαν οι Μινωικές Γραμμές στα φετινά TOURISM AWARDS 2017 που απονεμήθηκαν στις 21 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο ATHENAEUM INTERCONTINENTAL.

Έχοντας να αντιμετωπίσουν εταιρείες και υπηρεσίες διεθνούς εμβέλειας του τουριστικού κλάδου της χώρας μας, οι Μινωικές Γραμμές κατάφεραν να αποσπάσουν Χρυσά και Ασημένια βραβεία στις πιο σημαντικές ίσως διακρίσεις του διαγωνισμού, που διοργανώθηκε άριστα σε μια εξαιρετική εκδήλωση, παρουσία εκπροσώπων και φορέων του τουρισμού.

ΧΡΥΣΟ ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία “Υποστήριξη τοπικών κοινοτήτων / Δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης”

Πάντα κοντά στον άνθρωπο και τις αξίες του!

Οι Μινωικές Γραμμές, λαμβάνοντας υπόψη την κοινωνικοοικονομική κατάσταση και τις σύγχρονες ανάγκες του επιβατικού τους κοινού, έχουν επιλέξει να στηρίξουν ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες και τοπικές νησιωτικές κοινότητες που δοκιμάζονται από τις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες.

Το βραβείο παρέλαβε ο κ. Αντώνης Μανιαδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος των Μινωικών Γραμμών.                                                                             

ΧΡΥΣΟ ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία “Ηλεκτρονική παρουσία & επικοινωνία” για το ΝΕΟ Minoan Lines Online Σύστημα Κρατήσεων

Στόχος των Μινωικών Γραμμών είναι να προσφέρουν στο επιβατικό κοινό, υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, μετατρέποντας το ταξίδι σε μια μοναδική εμπειρία. Έτσι, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ένα πρωτοποριακό, ευέλικτο και μοντέρνο σύστημα OnLine κρατήσεων (OnLine Booking), το οποίο ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις του σύγχρονου ταξιδιώτη.

To Minoan Lines OnLine Booking είναι ένα μοναδικό και εύχρηστο OnLine σύστημα κρατήσεων στον τομέα της ναυτιλίας, το οποίο επιτρέπει στο χρήστη να κλείσει εισιτήρια για τον προορισμό της επιλογής του εύκολα και γρήγορα, ακολουθώντας τη λογική ενός e-commerce site (επιλογή φίλτρων, καλάθι αγορών κλπ.), αλλά και των συστημάτων OnLine κρατήσεων κορυφαίων αεροπορικών εταιρειών.

Το βραβείο παρέλαβαν, η κα Κατερίνα Αποστολίδη, Επικεφαλής Επικοινωνίας και ο κ. Γιάννης Ανδρουλάκης, Υποδιευθυντής Web Sales Επιβατών των Μινωικών Γραμμών

ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία “Ελληνική κουζίνα/Ανάδειξη τοπικής κουζίνας” για την Προώθηση Κρητικών Παραδοσιακών Βιολογικών Προϊόντων και Ελληνικών γεύσεων στα πλοία των Μινωικών Γραμμών

Κύριο μέλημα της διοίκησης και των υπηρεσιών των Μινωικών Γραμμών είναι η ανάδειξη των τοπικά παραγόμενων ποιοτικών προϊόντων της Κρήτης και η αξιοποίηση της πλούσιας οινικής παράδοσης που διαθέτει το νησί από αρχαιοτάτων χρόνων. Παράλληλα, είναι η ενίσχυση των παραγωγών του νησιού σε όλο τον πρωτογενή τομέα.

Με αυτά τα στοιχεία σαν κύριο στόχο η εταιρεία, ανανεώνοντας το στόλο της, δημιούργησε  τις κατάλληλες εκείνες προϋποθέσεις στους χώρους εστίασης των πλοίων του στόλου της ώστε να μπορεί προβληθεί η Ελληνική κουζίνα και να αναπτυχθεί περαιτέρω η τοπική κουζίνα της Κρήτης.

Αποκορύφωμα όλης αυτής της προσπάθειας είναι η χρήση τοπικού extra παρθένου ελαιόλαδου στην παρασκευή όλων των πιάτων και η ανάδειξη παλαιών συνταγών μαγειρικής της Κρήτης. Συγχρόνως προβάλλονται “δωρεάν” πολλοί  Έλληνες παραγωγοί, μέσα από τη διάθεση των προϊόντων τους (μπουκάλια, συσκευασίες κ.λπ.) στα εστιατόρια, μπαρ και καφέ των πλοίων της εταιρείας μας.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι στα εστιατόρια και τα μπαρ των πλοίων των Μινωικών Γραμμών, προάγεται ο κρητικός οίνος, προσφέροντας πολλές διαφορετικές επιλογές τοπικών παραγωγών και των ποικιλιών τους στους λάτρεις του καλού τοπικού κρητικού κρασιού.

Το βραβείο παρέλαβε η κα Φωτεινή Μιχαηλίδη, Υπεύθυνη Ξενοδοχειακής Εκμετάλλευσης των Μινωικών Γραμμών.

ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία “Customer services” για το Minoan Lines Bonus Club & το Customer Service της εταιρείας

Το MΙΝΟΑΝ LINES BONUS CLUB είναι το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ ΠΙΣΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ, που απολαμβάνουν καθημερινά όσοι ταξιδεύουν με τα πλοία των Μινωικών Γραμμών και παρέχει μοναδικά προνόμια στα μέλη του, επιβραβεύοντας ουσιαστικά το επιβατικό κοινό για την εμπιστοσύνη και την προτίμησή του στην εταιρεία.

Το πρωτοποριακό αυτό πρόγραμμα των Μινωικών Γραμμών στα 12 χρόνια λειτουργίας του – ξεκίνησε την 1/4/2005 – αριθμεί 275.000 εγγεγραμμένα μέλη από όλο τον κόσμο, αποδεικνύοντας έτσι έμπρακτα την τεράστια απήχηση και ωφελιμότητά του στο επιβατικό κοινό, εντός κι εκτός Ελλάδας. Το πρόγραμμα, βασισμένο στις νέες τεχνολογίες είναι ένα από τα πιο λειτουργικά και ευέλικτα στο χώρο των μεταφορών, με κύριο πλεονέκτημά του την απλή – ευκολονόητη από τον επιβάτη φιλοσοφία λειτουργίας του.

Τα μέλη του επιβραβεύονται κι επωφελούνται από εκπτώσεις και παροχές, τόσο στις υπηρεσίες της εταιρείας (εισιτήρια, συναλλαγές πάνω στα πλοία) όσο και σε προϊόντα και υπηρεσίες άλλων φορέων και εταιρειών στα πλαίσια συνεργασίας τους με τις Μινωικές Γραμμές.

CUSTOMER SERVICE… προτεραιότητα στον επιβάτη!

Οι Μινωικές Γραμμές έχουν υιοθετήσει από την πρώτη ημέρα λειτουργίας τους μία ισχυρή πελατοκεντρική φιλοσοφία.

Με κύριο μέλημα μία περισσότερο προσωποποιημένη ανοικτή επικοινωνία με τους πελάτες, η εταιρεία δημιούργησε ένα δίκτυο αμφίδρομης επικοινωνίας χρησιμοποιώντας αποτελεσματικά τις προτάσεις και παρατηρήσεις των πελατών της με άμεσο στόχο την προτεραιότητα στη διαχείριση και επίλυση των αιτημάτων, ερωτημάτων, παραπόνων τους. Ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό και άρτια υλικοτεχνική υποδομή επανδρώνουν το Customer Service των Μινωικών Γραμμών το οποίο έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί τις ανάγκες και τα αιτήματα του επιβατικού κοινού πανευρωπαϊκά.

Το τμήμα λειτουργεί αδιάληπτα σε καθημερινή βάση και εξελίσσεται συνεχώς βάσει των νέων τεχνολογικών διεθνώς προδιαγραφών στον τομέα αυτό, αλλά και στη συνεχή επιμόρφωση του ιδιαίτερα αξιόλογου και με αυστηρές προδιαγραφές επιλεγμένου προσωπικού που το στελεχώνει. Το βραβείο παρέλαβε η κα Λίζα Μαστοράκη, στέλεχος της Υπηρεσίας Minoan Lines Bonus Club & Customer Service.