Creta Cargo Lines: Αγόρασε τρίτο RORO

Creta Cargo Lines

Την αγορά του τρίτου της πλοίου πραγματοποίησε η Κρητική Creta Cargo Lines, αυξάνοντας έτσι κατά 50% της χωρητικότητα του στόλου της σε οχήματα.

Πρόκειται για το RORO BEKAA DREAM (9.368gt/1979) της λιβανέζικης Bekaa Dream Shipping, το οποίο από τον Οκτώβριο του 2019 βρίσκεται δεμένο στο Μώλο της ΔΕΗ για επισκευές. Το πλοίο ήταν ναυλωμένο στην Suadiaz Group και εξυπηρετούσε τη γραμμή Μασσαλία-Βαρκελώνη-Τυνησία.

3102284

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το συγκεκριμένο πλοίο έχει αρκετά πλούσιο παρελθόν. Ναυπηγήθηκε στη Νορβηγία το 1979 (Vaagen Verft A/S) για λογαριασμό της νορβηγικής  Steineger & Wik και έλαβε το όνομα NORWEGIAN CHALLENGER. To 1980 ναυλώθηκε στη Norient Line και δρομολογήθηκε στη γραμμή Hamburg – Bremerhaven – Rotterdam – Antwerp – Jeddah – Singapore – Hong Kong – Keelung – Busan – Tokyo. Το 1981 ναυλώθηκε στην OT Africa Line και μεταφέρθηκε στη γραμμή Venice – Tripolis, ενώ το 1982 ναυλώθηκε στην ιταλική Ignazio Messina και μετονομάστηκε σε JOLLY BRUNO.

Το 1993 πουλήθηκε στην Merchant, μετονομάστηκε σε MERCHANT BRILLIANT και δρομολογήθηκε στη γραμμή Heysham – Warrenpoint και Heysham – Dublin, ενώ 2002 παρέμεινε στη γραμμή με τα σινιάλα της Norse Merchant Ferries, ενώ το 2006 ναυλώθηκε στη Norfolk Line, ενώ το 2007 στην Scandlines με σκοπό να εξυπηρετήσει τη γραμμή Rostock – Hanko. Ναυλώθηκε στην Seatruck Ferries το 2008 και επέστρεψε στη γραμμή  Heysham – Warrenpoint, ενώ την ίδια χρονιά ταξίδεψε στη γραμμή Heysham – Belfast για λογαριασμό της Norfolk Line και της to Isle Of Man Steam Packet.

Τον Σεπτέμβριο του 2008 πουλήθηκε στην Williston Impex Co και μετονομάστηκε σε ZOYA. Το 2015 πουλήθηκε στην Avantis Maritime Co-Mai και μετονομάστηκε σε BEKAA DREAM, ενώ το 2018 πέρασε στον έλεγχο της λιβανέζικης Bekaa Dream Shipping.

Το πλοίο μετονομάστηκε σε ΙΩΣΗΦ Κ. και σύντομα θα μεθορμίσει στα ναυπηγεία Σπανόπουλου. Έχει χωρητικότητα 9.368gt (5.300 dwt), μήκος 133m, πλάτος 21,65m και βύθισμα 6,53m. Το γκαράζ του προσφέρει 1.272 γραμμικά μέτρα για φόρτωση και εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές MaK 12M453AK diesel συνολικής ισχύος 6.616 KW και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 17 κόμβων.

Του ευχόμαστε καλά ταξίδια και καλές θάλασσες.

φωτο: Δημήτρης Μεντάκης

[email protected]