Η ισπανική ακτοπλοϊκή εταιρεία Balearia παρήγγειλε ένα νέο ταχύπλοο που κινείται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) στα επίσης Ισπανικά ναυπηγεία Armon Gijon, μετά την παράδοση του Eleanor Roosevelt τον Απρίλιο του περασμένου έτους.
Τα ναυπηγεία Armon Gijon παρέδωσαν το πλοίο που φέρεται να είναι το πρώτο ταχύπλοο πλοίο με κινητήρα LNG στον κόσμο για επιβάτες και φορτίο τον Απρίλιο του 2021. Μετά από αυτό, το νεότευκτο, άρχισε να εξυπηρετεί τη διαδρομή Denia-Ibiza-Palma.
Η LNG Prime ανέφερε τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, επικαλούμενη πηγές, ότι η Balearia βρισκόταν σε συζητήσεις με την Armon Gijon για να παραγγείλει τη δεύτερη, βελτιωμένη έκδοση του ταχύπλοου.
Η Balearia επιβεβαίωσε την παραγγελία του νέου σκάφους σε δήλωσή της τη Δευτέρα. Η εταιρεία αναμένει το νέο πλοίο, Margarita Salas, να ξεκινήσει τη λειτουργία του το 2024. Εξοπλισμένο με τέσσερις κινητήρες Wartsila διπλού καυσίμου των 9.600 kW ο καθένας, το πλοίο μήκους 123 μέτρων θα έχει τη δυνατότητα να φτάσει σε ταχύτητα υπηρεσίας 35 κόμβων και θα έχει δυνατότητα μεταφοράς 1.200 επιβατών και 400 οχημάτων.
Εκτός από το πρώτο ταχύπλοο, η Balearia διαθέτει δύο άλλα νεότευκτα πλοία που κινούνται με LNG και έξι πλοία που έχουν μετατραπεί σε LNG. Μετά την παράδοση αυτής της νέας κατασκευής, η ναυτιλιακή εταιρεία θα διαθέτει στόλο δέκα πλοίων που κινούνται με LNG.
Η Baleria σημείωσε ότι έχει αναγκαστεί να μειώσει τη χρήση καυσίμου LNG για τον στόλο της φέτος, λόγω των «εκτινάξεων» των τιμών. Ωστόσο, η εταιρεία θεωρεί το LNG ως μεταβατικό καύσιμο, καθώς είναι το πιο «καθαρό και πιο ώριμο που υπάρχει αυτή τη στιγμή με ορίζοντα την απαλλαγή από τον άνθρακα έως το 2050».